För att de två (nu en) som tagit en plats i eventet tidigare ska få lite tid på sig att swisha.Asphyxate skrev:Varför tar ni reservplatser? Finns ju fortfarande två platser kvar att knipa.
Endagars med RT (2e Juni)
Re: Endagars med RT (2e Juni)
-
Sorry, missed the sign up since I was traveling please add me to the reserve list instead.
Thank you
/Roy Rossovich
Thank you
/Roy Rossovich
Blood Pact 3100pt
Red Scorpions 3200pt
Word Bearers 3500pt
Red Scorpions 3200pt
Word Bearers 3500pt
Står visserligen att eventet använder faq osv som släpps innan söndagen innan eventet men vill förtydliga att det även gäller nya betaregler och rekommendationer kring max antal detachments och max 3 av samma datasheet I armén.
Detta även om ITC inte hunnit uppdatera sitt format.
Toppen! Tack för info.Foxen skrev:Står visserligen att eventet använder faq osv som släpps innan söndagen innan eventet men vill förtydliga att det även gäller nya betaregler och rekommendationer kring max antal detachments och max 3 av samma datasheet I armén.
Skulle man få förhinder och inte kan spela 2/6 uppskattas det om man meddelar så tidigt det går för att ge reserverna en chans på spel !
Liten påminnelse bara
Liten påminnelse bara
Jag passar på att utnyttja detta och avanmäla mig! Grattis förstareserven!Foxen skrev:Skulle man få förhinder och inte kan spela 2/6 uppskattas det om man meddelar så tidigt det går för att ge reserverna en chans på spel !
Liten påminnelse bara
Sebastian Magnusson
NvmLictor skrev:Jag passar på att utnyttja detta och avanmäla mig! Grattis förstareserven!Foxen skrev:Skulle man få förhinder och inte kan spela 2/6 uppskattas det om man meddelar så tidigt det går för att ge reserverna en chans på spel !
Liten påminnelse bara
Senast redigerad av 1 Foxen, redigerad totalt 12 gånger.
Tobias Rundström har möjlighet att knipa en plats genom att följa stegen på första sidan.
Om 24h hoppar vi vidare på reservlistan om Tobias inte har möjlighet.
Om 24h hoppar vi vidare på reservlistan om Tobias inte har möjlighet.
Menelik Eriksson har 24h på sig att anmäla sig i länken på sida 1 och swisha därefter är det först till kvarn att ta en plats enl samma rutin
Henrik Hollander kan inte komma ;(