40k på SSK - Resultatet

RTO, Bergshammer, TumBacon, mfl

Moderatorer: Katarsis, imp

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av speedfreek »

Vem var det som spelade Paladiner?
Eller var det en som inte dök upp?

Användarvisningsbild
XecrNist
Inlägg: 936
Blev medlem: 06 dec 2008, 11:41
Ort: Strängnäs

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av XecrNist »

Det var Rasmus som spelade Paladiner

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av speedfreek »

Rasmus som kom 39a eller Rasmus som kom sist? Och är det medarrangören?

Användarvisningsbild
XecrNist
Inlägg: 936
Blev medlem: 06 dec 2008, 11:41
Ort: Strängnäs

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av XecrNist »

Rasmus Haglund

Rasmus
Inlägg: 889
Blev medlem: 05 apr 2010, 13:28

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av Rasmus »

Jag spelade paladinerna. Var lite av en sista minuten-grej eftersom jag inte orkade måla upp 20 penal legionares mitt under nollningsveckorna, så blev bara 2-3 matcher spelade med paladins innan. Det var skoj dock, ett väldigt annorlunda tankesätt från när man kör mech-guards. Tråkigt nog spelade komp för stor roll, draws blev till 17-7 och så vidare. Att jag suger som spelare måste vara sekundärt...eller något :roll: ;)
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Användarvisningsbild
rallerex
Inlägg: 33
Blev medlem: 19 feb 2009, 20:36

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av rallerex »

speedfreek skrev:Rasmus som kom 39a eller Rasmus som kom sist? Och är det medarrangören?
Jag kom sist! (spelade dock bara på lördagen eftersom jag inte behövdes dag 2, tur att det fanns mycket bilar att tröstäta!)

/assistent-Rasmus 8-)
Rouge Trader

Mork
Inlägg: 459
Blev medlem: 28 dec 2008, 22:55

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av Mork »

zaitzev skrev:Tack för en fin turnering- Om någon hittat en liten scatter die, så skulle jag vara mycket tacksam om någon kunde ta med den till Dragons Lair.. Its my lucky dice....
Kan tänkas att jag har den. Hade en egen med "Hit" text på, den blev under en match på något sätt utbytt mot en med bara pilar...
Spelade vidare med denna för att ha någon under turneringen med hopp om att hitta min egen så jag kunde byta tillbaka.

Det hände förstås inte...

Bor tyvärr inte i närheten heller och besöker inte DL mer än några gånger per år.
Kan slänga in en vid nästa besök dock, har gott om dem i övrigt.
Mork, the articulate ork!

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av theWatchman »

Tack Mattias och assistent-Rasmus för en jäkligt bra tunering!

Måste säga att jag tycker att Mattias just nu är en av de två bästa tuneringsarrangören i sverige. Delat med Torén, Mattias för att han har bra ordning med regler, genomgångar, välvägda missons m.m. medan Torén står för bra mat, öl och gemenskap.

Det enda negativa med tuneringen var att Jocke spöade mig med 0,25p och att jag drog på mig en hejdundrandes förkyldning...

Tack som fasen åter igen!

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av speedfreek »

Tack för förkylningen och varsågod!

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: 40k på SSK - Resultatet

Inlägg av Mortarion »

Tack för en kul turnering. Det enda som jag tycker var trist var att schemat var lite väl stressigt. Speciellt i matpausarna. Eftersom man var tvungen att bege sig iväg för att få mat så blev det väldigt stressigt båda gångerna, vilket var synd. En extra halvtimme där hade varit trevligt.

Skriv svar