Ris och Ros

Vinterslaget, Halmicon, Hammarslaget

Moderator: tue

Dennis P
Inlägg: 26
Blev medlem: 22 sep 2009, 12:52

Ris och Ros

Inlägg av Dennis P »

Hej tack för att alla kom till Halmstad och var med i årets Vinterslag.

Först vill jag be om ursäkt att 40k blev halvt om halvt lågprioriterat i allt kaos under tuneringen, då jag var tvungen att fixa mycket med fantasy på grund av krångel.

Andra är att schemat för för sträckt.Jag lade schemat efter Fantasy något och som arrangör var det skönt med utsträckt schema nu när det krånglade med skrivare och dator ett tag men kan förstå att som spelare blev det långtråkigt med långa pauser. Detta är något jag skall iallfall ta med mig till eventuellt nästa gång.

Nu vill jag gärna höra hur ni tyckte om uppläget, missions, shemat mm. Detta då jag inte arrangerat någon tunering innan.


Vill sedan tacka alla som kom och hoppas att ji kan tänka er återvända till framtida 40k tuneringar i Halmstad

sourpus
Inlägg: 244
Blev medlem: 07 jul 2009, 10:04

Re: Ris och Ros

Inlägg av sourpus »

jag kanske är helt ensam om att tycka så här, men jag gillade faktiskt att ha lite paus mellan varje match. hade jag spelat en hord-lista hade det varit skönt att slippa stressa för att hinna med en kaffe/rök-paus.
övrigt:

* lokalen kändes luftig.. top notch, helt enkelt. :)
* gratis kaffe äger.. (eller var det bara jag som missade att betala? :lol: )
* kommer lätt tillbaka nästa gång
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Ris och Ros

Inlägg av Zurken »

Förutom att det var alldeles för långa matcher tider/pauser, så var resten top notch. Ett enkelt sett att fixa det "problemet" skulle vara att höja poängsumman så att matcherna tar längre tid.

Missionens var väl rätt basic, men det är väl iof inget fel med det.

Jag kommer lätt ner igen nästa gång ;)
Alexander Merinen

Skriv svar