DFSC 2013

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
lilleklegg

Re: DFSC 2013

Inlägg av lilleklegg »

Det är nu två veckor kvar tills alla listorna ska vara inne hittills har jag endast fått in några stycken. Kom ihåg det måste finnas marginal för att skicka tillbaka listorna om ni räknar fel eller glömmer sätta poäng och liknande.

Rashia

Inlägg av Rashia »

Jag har fått en del frågor om kompen.
Så jag tänkte väll underlätta lite för folk...
Kompen kommer att vara i stil med Gothcons värdering samt att alla listor som får komp 2 eller mer i LBK mallen kommer att skickas tillbaka.

lilleklegg

Inlägg av lilleklegg »

Missions finns nu tillgängligt som PDF. Enligt önskemål.

Tirumbar

Inlägg av Tirumbar »

Richard Petersson måste avanmäla sig !
Beklagar !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Poet

Inlägg av Poet »

Är det ngn som ska köra bil från Sthlm å har en plats över?

/Jimmy

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Hittade inget om det så tänkte passa på att fråga: Forgeworld ja/nej?

Visade sig att den här helgen i princip är min enda chans att spela lite i sommar så tänkte knipa en plats, beroende på om jag får med mig nån mer härifrån då jag inte orkar åka ner själv till en turnering igen

lilleklegg

Inlägg av lilleklegg »

Neth_Oni skrev:Hittade inget om det så tänkte passa på att fråga: Forgeworld ja/nej?
Tyvärr inte.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

damn... Tänkte jag skulle vara duktig och anmäla mig OCH skicka in en lista på en gång, men den var komp 2 i lbk-mallen... :(

Det löjliga är att den listan får tokstryk av komp 0 listan jag spelade på lincon, yay för kompmallar ibland. Tillbaka till ritbordet med andra ord, men du kan iaf skriva upp mig som anmäld.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

kom på i skrivandet av den nya listan att jag är förvirrad (inget ovanligt, men ändå). Är det sagt något officiellt från gw/swefaq om man måste skriva om man har codex/rulebook psychic powers i armélistan eller man bara skriver t.ex fortune och doom i listan men kan välja inför varje match att byta ut dem? Inte spelat med psykers sen förra sommaren och jag vet att det debaterats en del, vet bara inte vad som bestämts :P

Poet

Inlägg av Poet »

Du skriver "rulebook spells" eller "codex spells" i army listen.. me rulebook får du välja inriktning inför varje match.. dvs ena matchen biomancy och andra matchen divination t.ex.. medans med codex spells så väljer du dem spellsen du vill ha och spelar dem hela turneringen ;)

Skriv svar