DalCon 2vs2 turnering, hösten 2010

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Användarvisningsbild
LillePer

Re: DalCon 2vs2 turnering, hösten 2010

Inlägg av LillePer »

Trist :( jag som ville ha revanch mot Tau/terminator borgen 8-)

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Tur att vi inte kommer med vår tripple döds stjärna i Spacewolves och Nids då da... Hade inte blivit nån rolig historia =)

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Antagligen inte, eftersom vi tänkte flumma till det med 3 Land Raiders,3 Obbar, Mephiston och Abaddon :P

Bronson

Inlägg av Bronson »

Tråkigt att ni måste avboka, bra att ni säger till dock. Hoppas fler gör likadant om de tänkt hoppa av.

3 platser lediga. Det finns några potentiella lag som jag pratat lite med men som måste avvakta då de inte vet säkert än om de kan vara med så om man vill vara säker på en plats så bör man anmäla sig snart. Vill man vara med men inte har någon partner så tar vi emot anmälningar för att sätta ihop "mercenary" lag. Från och med nästa vecka tar vi emot anmälningar för de som vill vara med på det sättet och dessa får även ta ordinarie platser om det finns kvar. Kör swiss på de lagen så att säga, den som anmäler sig först får spela med den som anmält sig som nummer 2 osv.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Lennart och jörgren måste tyvärr avboka :( hoppas ni ändå får en bra tunnering. Kanske tur att vi avboka vi tänkte dyka upp med 18 obbar och 2 lash :twisted:

Bronson

Inlägg av Bronson »

Lillen skrev:Lennart och jörgren måste tyvärr avboka :( hoppas ni ändå får en bra tunnering. Kanske tur att vi avboka vi tänkte dyka upp med 18 obbar och 2 lash :twisted:
Det hade blivit svårt då man delar på ett force chart :) Max 9 obbar

Bronson

Inlägg av Bronson »

En tanke dök upp om Necrons. Om vi ska se nån Necron arme' så bör phase out regeln få sig ett litet lyft. Det blir tokmobbning av Necron spelaren tills han phasear ut och sen vet nog alla hur det slutar. Är det Necron+Necron så kan man behålla regeln och det beräknas på de båda arme'erna tillsammans.
Så vad tycker folk, skall phase out tas bort helt eller bara höjas? Hur mycket i så fall?

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

vid dubbelnecron kan det få vara kvar (gällande båda)

Men ensammen så är 25% typ en wipad armé ivf. Dom får inte inte så mycket gubbar på 1000p när 460p är bokade till grund.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Bronson

Inlägg av Bronson »

Jag hade dessa farhågor men lät det vara då ingen sagt någonting men ett par kompisar provade häromdagen och det blev mycket riktigt mobbning av Necron arme'n trots att han försökte hålla sig undan och krama cover etc. Det är helt enkelt för värt att skjuta sönder Necron arme'n.

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

Fixa mer LOS terräng ;)
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Skriv svar