AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av egge »

Ärligt? Är det så sjukt ofta det händer och faktiskt är bra? Är det inte bara att skaffa ett ordnancevapen så är saken biff?

Men trots att jag inte tycker att regeln sker så ofta i den rena form som folk klagar på (som regel kan man ändå få samma resultat med terrängen tillhanda) och att det faktiskt inte är så fruktansvärt bra och att folk ofta får in lite blasts på ett bra sätt så kan jag förstå att folk inte gillar det i dess rena form.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av Silversixx »

egge skrev:Ärligt? Är det så sjukt ofta det händer och faktiskt är bra? Är det inte bara att skaffa ett ordnancevapen så är saken biff?

Men trots att jag inte tycker att regeln sker så ofta i den rena form som folk klagar på (som regel kan man ändå få samma resultat med terrängen tillhanda) och att det faktiskt inte är så fruktansvärt bra och att folk ofta får in lite blasts på ett bra sätt så kan jag förstå att folk inte gillar det i dess rena form.
Du har inte mött 120 flätade orker märker jag...

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av egge »

Silversixx skrev:
egge skrev:Ärligt? Är det så sjukt ofta det händer och faktiskt är bra? Är det inte bara att skaffa ett ordnancevapen så är saken biff?

Men trots att jag inte tycker att regeln sker så ofta i den rena form som folk klagar på (som regel kan man ändå få samma resultat med terrängen tillhanda) och att det faktiskt inte är så fruktansvärt bra och att folk ofta får in lite blasts på ett bra sätt så kan jag förstå att folk inte gillar det i dess rena form.
Du har inte mött 120 flätade orker märker jag...
Faktiskt inte. Det brukar finnas en terrängbit på bordet som gör att främre enheten ändå får cover så jag har nog aldrig spelat mot det.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Bengtsson den yngre
Inlägg: 966
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:44

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av Bengtsson den yngre »

jag håller med Jocke Papp. GO!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Inquisitor_Malice
Inlägg: 10
Blev medlem: 30 okt 2010, 04:04

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av Inquisitor_Malice »

Hey Guys,

Here's a couple more things for those planning to make the trip.

1. If you want to play in the 40K Championships on Friday/Sunday, I recommend that you register as soon as possible. We do not have any room to expand the event this year and expect to sell out here in November. You can also register for Sunday events. If you qualify for the 40K Championships finals on Sunday and you play in the event, we will reimburse your other event fees.

2. We have been working with Geek Nation Tours (http://www.geeknationtours.com). They created a package that is great for international travelers. It covers the hotel costs, an exclusive meal on Thursday night, registration to the poker event/meal on Sunday night, and travel to and from the airport once you land in Chicago. The AdeptiCon tour package can be found at: http://www.geeknationtours.com/index.ph ... &tourid=10

Let me know if you have any questions. Thanks.

Greg

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av Silversixx »

egge skrev:
Silversixx skrev:
egge skrev:Ärligt? Är det så sjukt ofta det händer och faktiskt är bra? Är det inte bara att skaffa ett ordnancevapen så är saken biff?

Men trots att jag inte tycker att regeln sker så ofta i den rena form som folk klagar på (som regel kan man ändå få samma resultat med terrängen tillhanda) och att det faktiskt inte är så fruktansvärt bra och att folk ofta får in lite blasts på ett bra sätt så kan jag förstå att folk inte gillar det i dess rena form.
Du har inte mött 120 flätade orker märker jag...
ai ie. e ua ia e eäi å oe o ö a äe eeen äå å oe å a a o ai ea o e.
Bla bla, jag ser bara en massa småländska vokaler...

Inquisitor_Malice
Inlägg: 10
Blev medlem: 30 okt 2010, 04:04

Re: AdeptiCon 2011 Online Registration nu öppen!

Inlägg av Inquisitor_Malice »

Hey Guys,

FYI, for anyone who is attending AdeptiCon, the 40K Championships is nearly sold out. I recommend passing on the word to those who are coming but are not registered. I would hate to see someone travel so far and lose out on this opportunity.

Greg

Skriv svar