[INSTÄLLD]Dubbelturnering BSK 30! 2-4 November

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

[INSTÄLLD]Dubbelturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av daskad »

Blir ingen turnering för få anmälda!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Silvertejp
Inlägg: 997
Blev medlem: 20 feb 2010, 22:19

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av Silvertejp »

Inte för att vara en partypooper på nåt sätt, men ska inte TOKarna arra en lagturnering utanför BSK eller har jag missförstått något? Känns väldigt onödigt att ha 2 lagturneringar samma helg på västkusten. Inga hard feelings alls jag älskar BSK som koncept och kommer spela turneringen oavsett var eller hur det kommer hållas, kommer bli trist att behöva välja bara.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av daskad »

Vet inte hur TOK:arna gör, men vi kommer hålla i en lagturnering i.a.f. :)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av Neth_Oni »

I mina ögon är det rätt ointressant vad någon får för sig att hålla i samtidigt som bsk. Jag har varit på bsk's lagturnering 2 år och det är bland det roligaste jag varit med om så jag kommer fortsätta åka på bsk, snarare dumt att ha en annan turnering samtidigt som bsk då alla vet att den turneringen är då

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av the godfather »

gör en singel (eller par) turnering.
alla kommer vara i varberg.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av The Gretchin »

the godfather skrev:gör en singel (eller par) turnering.
alla kommer vara i varberg.
+1

Tyvärr.... :(
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av Neth_Oni »

Var det inte tokarna som brukade hålla i turneringen på bsk tidigare? Varför har de avsagt sig att hålla i turnering på bsk och istället håller i en annan turnering samtidigt? Är det för sträckan däremellan eller hamnat i luven med bsk's ledning eller?

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Sv: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av Flogger »

Jag ser gärna att turneringen är på BSK för att hålla konventet flytande men samtidigt HATAR jag verkligen att man alltid ska betala pengar för ett helt konvent när man aldrig hinner göra något annat än warhammer ändå (och kanske inte heller har intresse för det). Anledningen till att jag inte åker på GothCon är just pengar, cp dyrt..

Om Varberg också kör en lagturnering i samma stuk åker jag nog gärna på bägge, om de inte är samtidigt då.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
kombat
Inlägg: 1911
Blev medlem: 12 okt 2008, 01:39
Ort: Lund

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av kombat »

Skulle vara kul om TOK:arna bekreftar sin turnering så man kan planera lite med :)

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av Michael Carl »

Vi håller bara på att få bekräftat lokaler just nu, men som det ser ut, så verkar det väldigt troligt att TOK anordnar lagturneringen som de senaste åren varit på BSK i Varberg istället. Det kommer i så fall att bli samtidigt som BSK.

Skriv svar