MC/Vehicle kompen

Alla diskussioner rörande kompens varande eller icke varande, samt dess utformning.
egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: MC/Vehicle kompen

Inlägg av egge »

De bör kombineras. De gånger jag har spelat Chaos så har jag varit överlycklig att motståndaren skjuter sina bolters på mina prinsar. Då vinner jag för han är dum. För boltrar som skjuter på prinsarna spenderar sjukt mycket mer skott på att skada prinsen än att döda de vanliga marinsen som sen dödar han.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Jacke
Inlägg: 1179
Blev medlem: 12 jul 2009, 23:09

Re: MC/Vehicle kompen

Inlägg av Jacke »

egge skrev:De bör kombineras. De gånger jag har spelat Chaos så har jag varit överlycklig att motståndaren skjuter sina bolters på mina prinsar. Då vinner jag för han är dum. För boltrar som skjuter på prinsarna spenderar sjukt mycket mer skott på att skada prinsen än att döda de vanliga marinsen som sen dödar han.
På vilket sätt har det med Bilar/MC att göra? Moståndarens oskills i target priority ska väl inte speglas i kompen?

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: MC/Vehicle kompen

Inlägg av Snot »

Jacke skrev:
egge skrev:De bör kombineras. De gånger jag har spelat Chaos så har jag varit överlycklig att motståndaren skjuter sina bolters på mina prinsar. Då vinner jag för han är dum. För boltrar som skjuter på prinsarna spenderar sjukt mycket mer skott på att skada prinsen än att döda de vanliga marinsen som sen dödar han.
På vilket sätt har det med Bilar/MC att göra? Moståndarens oskills i target priority ska väl inte speglas i kompen?
Egge vill belysa att samma vapen visst bör användas mot MC/Vehicles och att argumentet att MC's inte räknas för dom kan boltras ner inte funkar i praktiken. (gissar jag)
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Skriv svar