Varför behövs komp?

Alla diskussioner rörande kompens varande eller icke varande, samt dess utformning.
Patrizzo
Inlägg: 44
Blev medlem: 04 feb 2010, 09:35

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av Patrizzo »

Tststs, sett och mött skrev du, försök inte slingra dig. ;)
Amat, ergo sum

För övrigt anser jag att särskrivningar bör förstöras!

Malleus
Inlägg: 271
Blev medlem: 09 jul 2009, 08:25

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av Malleus »

HeadWar skrev:"The game is already comped... it's called the rules... the ones that everyone else is playing with. If you hamstring yourself with some strange comp set up, what happens when you play somewhere else that doesn't enforce what your local area did?"
Vad som händer är att vi vinner ETC, tack så mycket. :P
HAHAHAHA, du borde skriva den kommentaren på BOLS.

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av speedfreek »

Gonka är nästan hundra!

sourpus
Inlägg: 244
Blev medlem: 07 jul 2009, 10:04

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av sourpus »

mmmm... nerd-rage... :lol: :lol:
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

mickel
Inlägg: 1
Blev medlem: 11 jun 2010, 21:54

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av mickel »

Min nuvarande orklista fick 84 i komp. Jag måste uppenbarligen bli bättre på att bygga listor...

Jag tillhör dom där som tar in enheter för att dom ser kul ut och passar fluffet.

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av Snot »

mickel skrev:Min nuvarande orklista fick 84 i komp. Jag måste uppenbarligen bli bättre på att bygga listor...

Jag tillhör dom där som tar in enheter för att dom ser kul ut och passar fluffet.
En annan polare gjorde samma sak, han hamnade på -12 komp :D go orks!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av Mutt »

De som hamnar på -12 brukar dock säga att de tar med saker för att "det är tufft och passar i fluffet" när de egentligen menar "det är bra och jag bygger mitt fluff runt det".

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av Snot »

Mutt skrev:De som hamnar på -12 brukar dock säga att de tar med saker för att "det är tufft och passar i fluffet" när de egentligen menar "det är bra och jag bygger mitt fluff runt det".
Han byggde sin lista innan han läst reglerna för dom, så i hans fall så litar jag på honom ;) Men han lär aldrig spela utanför föreningen ivf.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av Röde »

Mutt skrev:De som hamnar på -12 brukar dock säga att de tar med saker för att "det är tufft och passar i fluffet" när de egentligen menar "det är bra och jag bygger mitt fluff runt det".
En sanning med modifikation...

Det stämmer på långt ifrån alla spelare.

Jag har försökt bygga lite udda listor många gånger och får alltid synpunkter som oftast skulle innebära att listan skulle likriktas mad andra "turneringslistor". På just denna punkt så motverkar kompen variation i listbyggandet.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
imp
Inlägg: 2997
Blev medlem: 10 okt 2008, 07:53
Ort: Salem

Re: Varför behövs komp?

Inlägg av imp »

Röde skrev:...På just denna punkt så motverkar kompen variation i listbyggandet.
Det håller jag med om
En bild säger mer än 1000 kaniner

Skriv svar