anmälan till lincon

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

anmälan till lincon

Inlägg av xdanskx »

Den 22:a mars, enligt LinCons hemsida, så kan man börja föranmäla sig till LinCon. Det betyder att man kan börja anmäla sig till 40k den 22:a mars.
För att anmäla sig till 40k, så skall man göra 2 saker.

1. Anmäla sig till konventet, och även anmäla sig till arrangemanget
2. Skicka ett mail till lincon40k@gmail.com och skriva att man har anmält sig. Glöm inte att skriva ditt namn i mailet, så vi kan hålla koll på vilka som har anmält sig.

det kommer vara samma mailadress som man skickar in listor till sen, senast 1:a maj.

Totalt kommer det finnas 60 platser.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

sourpus
Inlägg: 244
Blev medlem: 07 jul 2009, 10:04

Re: anmälan till lincon

Inlägg av sourpus »

är det bara jag som är sjukt trött och inte hittar hur man anmäler sig?
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Stefan-RT
Inlägg: 427
Blev medlem: 04 nov 2009, 10:44

Re: anmälan till lincon

Inlägg av Stefan-RT »

Det har nog inte kommit upp ännu, i första posten står hur man anmäler sig till 40k, men hur man anmäler sig till konventet hittar jag inte.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: anmälan till lincon

Inlägg av Katarsis »

Lincon verkar ha tekniska problem med anmälningarna enligt deras forum i alla fall.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: anmälan till lincon

Inlägg av xdanskx »

tills dom som styr med lincon generellt har löst sina tekniska problem (som jag trodde dom skulle ha löst tills idag), så kan ni anmäla er till turneringen, så får ni anmäla er till konventet senare.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: anmälan till lincon

Inlägg av xdanskx »

på förekommen anledning kommer här ett förtydligande:

vi som arrangörer har ingen kontroll över anmälningarna till konventet, alla såna frågor får ni skicka till konventsledningen (det finns säkert en anmälningsansvarig). speciellt gäller det betalningar, för det har jag verkligen ingen koll på.

Vi förutsätter dock att de som skickar in en anmälan till arrangemanget (lincon40k@gmail.com) har anmält sig till konventet (enligt 1:a posten i den här tråden), eller att de kommer göra det när de är på plats på konventet.

Därför är listan på anmälda till arrangemanget sorterad efter när anmälningen till arrangemanget kom in, inte efter vilka som har betalt till konventet + arrangemanget.

Vet du med dig att du inte kommer komma på LinCon, kan du pm:a mig eller skicka ett mail, så fipplar jag bort dig från listan.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Argos
Inlägg: 1337
Blev medlem: 09 okt 2008, 07:55

Re: anmälan till lincon

Inlägg av Argos »

Det var inget.

Skriv svar