DEFCON 2016 - Ris och Ros

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: DEFCON 2016 - Ris och Ros

Inlägg av Flogger »

DHettNeck skrev:Varför bara en pokal till best overall? En pokal till Best General tycker jag duger bra, men på best overall borde väl top3 få pokal då det är viktigt för många deltagare.

Detta bör ni absolut lägga in till nästa gång! Ett utmärkt sätt att lägga fokus på andra delar än bara spelet :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: DEFCON 2016 - Ris och Ros

Inlägg av Trulsante »

Jag känner mig fisig när jag risar det något snåla pokalantalet, men det är för att när jag för en gångs skull hamnar på en topplacering så får jag ingen pokal ;)

Annars var arret skitbra!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: DEFCON 2016 - Ris och Ros

Inlägg av Röde »

Trulsante skrev:Jag känner mig fisig när jag risar det något snåla pokalantalet, men det är för att när jag för en gångs skull hamnar på en topplacering så får jag ingen pokal ;)

Annars var arret skitbra!
IBS?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: DEFCON 2016 - Ris och Ros

Inlägg av Desertlord »

Defcon var super som vanligt. Synd att jag själv tappade sista matchen helt då jag hade fyra mindre vinster innan den och chans på en bättre placering.

Väl siezat Hylander...

För övrigt kanske ett större spann på kompen alternativt att arrangör har option att kompa listor fritt för att fånga missarna..

//F
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Necron
Inlägg: 70
Blev medlem: 15 dec 2014, 19:39

Re: DEFCON 2016 - Ris och Ros

Inlägg av Necron »

Proffsigt arrangerat som vanligt. Stort plus för 6vp för 0 komp, blev mer variation på arméer och listor. Sisters of battle var inte igår! Att den mjuka poängen gav så stort genomslag gjorde att hobbyn främjades, kul!

Synd bara att tauhålet i mallen upptäcktes försent :)

Skriv svar