DefCon

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: DefCon

Inlägg av speedfreek »

Heja KaspBert!

Simon Talltorp
Inlägg: 238
Blev medlem: 22 mar 2009, 16:00

Re: DefCon

Inlägg av Simon Talltorp »

Nu är det bråda dagar men terrängen håller på att färdigställas och allting börjar falla på plats! Ser fram emot nästa helg! Välkomna!

Kom ihåg att skicka in era listor om ni inte gjort det redan...
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: DefCon

Inlägg av Bronson »

Har skickat in listan, men om man behöver göra små justeringar som inte påverkar antalet modeller/komp så behöver man väl inte skicka en ny hoppas jag?
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: DefCon

Inlägg av Jocke Rapp »

Bronson skrev:Har skickat in listan, men om man behöver göra små justeringar som inte påverkar antalet modeller/komp så behöver man väl inte skicka en ny hoppas jag?
Det beror väl på hur mycket arrangörerna litar på att du kan räkna komp... ;)

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: DefCon

Inlägg av theWatchman »

Jocke Rapp skrev:
Bronson skrev:Har skickat in listan, men om man behöver göra små justeringar som inte påverkar antalet modeller/komp så behöver man väl inte skicka en ny hoppas jag?
Det beror väl på hur mycket arrangörerna litar på att du kan räkna komp... ;)
Tänkte så oxå så därför har jag med mej 4a listor till DEFCON o sen väljer jag den som passar mitt motstånd bäst i varje match :D

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: DefCon

Inlägg av Bronson »

Jocke Rapp skrev:
Bronson skrev:Har skickat in listan, men om man behöver göra små justeringar som inte påverkar antalet modeller/komp så behöver man väl inte skicka en ny hoppas jag?
Det beror väl på hur mycket arrangörerna litar på att du kan räkna komp... ;)
Ja i just mitt fall så ska det nog inte kunna bli en räknemiss (Kan ju ha räknat fel nån annanstans dock). Tog bort ett Dozerblade och gav en terminator wolf claws för samma poäng då jag saknade en terminator med power weapon (det är en enhet terminators så inga minus för närstridsvapnen). Men tänkte att andra kanske funderade också.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: DefCon

Inlägg av Papa D »

Tjena.

Hur ser det ut med anmälda? Finns det plats för sista minuten inhopp?

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

sourpus
Inlägg: 244
Blev medlem: 07 jul 2009, 10:04

Re: DefCon

Inlägg av sourpus »

jag tyckte jag såg att alla reserver kommit med, och nu har jag tyvärr tvingats avanmäla mig (ja, just nu är faktumet att jag bara har en termin kvar en klen tröst :evil: ), så hör av dig till arr, så ska det nog gå.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: DefCon

Inlägg av xdanskx »

Papa D skrev:Tjena.

Hur ser det ut med anmälda? Finns det plats för sista minuten inhopp?

/D
just nu har jag fått in i styva slängar 44 armélistor, håller på att sammanställa vilka som skickat in kontra vilka som betalt.

borde veta i morgon hur det ligger till med alltihop, men just nu ser det hoppfullt ut med sista minuten inhopp
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: DefCon

Inlägg av xdanskx »

Bronson skrev:
Jocke Rapp skrev:
Bronson skrev:Har skickat in listan, men om man behöver göra små justeringar som inte påverkar antalet modeller/komp så behöver man väl inte skicka en ny hoppas jag?
Det beror väl på hur mycket arrangörerna litar på att du kan räkna komp... ;)
Ja i just mitt fall så ska det nog inte kunna bli en räknemiss (Kan ju ha räknat fel nån annanstans dock). Tog bort ett Dozerblade och gav en terminator wolf claws för samma poäng då jag saknade en terminator med power weapon (det är en enhet terminators så inga minus för närstridsvapnen). Men tänkte att andra kanske funderade också.
det bästa vore om du skickade in en lista med det du ställer upp på bordet
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Skriv svar