Kvar att måla inför Lincon
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Kvar att måla inför Lincon
2 necrons lords
3 crypteks
20 immortals
10 warriors
5 wraiths
60 scarab baser
9 spindlar
3 crypteks
20 immortals
10 warriors
5 wraiths
60 scarab baser
9 spindlar
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
har du två bargar i den listan också eller?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Nope zandrek och stormherre...
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Jag kör exakt samma lista som förra turneringen, så denna gång är det ingen som behöver måla gubbar åt mig.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Måste ju vara nån slags fuskGonka Koff skrev:Jag kör exakt samma lista som förra turneringen, så denna gång är det ingen som behöver måla gubbar åt mig.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Ska bygga en sån där chaos Sorcerr med mark of Slaanesh. Eventuellt ska han springa runt och piska folk till underkastelse, i alla fall om han slutar faila sina psycic tests. Jag inbillar mig att det blir bättre när man inte spelar stand-in modeller. (Min Lord of Tzench kan jag förstå inte kan trolla piska på folk.)
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Nu har jag bara 20 scarab baser och 7 tesla immortals och 10 gauss immortals kvar att bygga innan målning påbörjas. Går bra detta...
/D
/D
Jag byggde faktiskt ihop tre nya objektiv till armén och nu är alla grundade samt ett helt färdigmålat. Lite kul med objektiv som tillhör armén...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- speedfreek
Jag började på tio småobjektiv igår...