Mallen är snart klar för släpp inför touren och DEFCON, det är bara ett par små tweaks vi inte är helt överens om än.DHettNeck skrev:Ok, så inget datum där ni säger att nu så bestämmer vi att det är denna som gäller? Blir ju konstigt om den skulle uppdateras den 10:e.
Hur ser mallen ut i dagsläget? Kan ni länka till den som kommer gälla om det inte kommer en uppdatering? Är det den jättegamla från april som gäller då alltså? (som det är länkat till nu).
LBK Tour VIII, 11e December 2011
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
- theWatchman
Re: LBK Tour VIII, 11e December 2011
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Kanon! Här ske optas 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Jag gör gärna en sistaminuten-anmälan om det går bra och finns platser kvar. Johan Norrman heter jag och jag spelar GK!
Tjena!
No problemo!
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Anton Brunberg anmäler sig på distans.
Nu är jag här och petar igen. Tänkte påpeka att även Johan Norrman är medlem i LBK (jag vet, vi är hur många som helst).
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Hej, jag får tyvärr avanmäla mig själv (Karl-Johan), det blir alldeles för körigt med tid så jag hinner inte 
++ Armélistor ++
Ny information om armélistor till touren nu på söndag.
Vi tänkte testa LBKs nya system att skicka in armélistor på till DefCon med touren så vänligen skicka in armélista ni tänkte spela via vårt nya formulär! Inga listor kommer publiceras med det hjälper lite analysen med komp/missions att se vad för listor folk spelade plus att vi vill testa vårt nya inskicksystem.
Det som är bra med detta system är att listor till DefCon/LinCon kommer se mycket prydligare och enhetliga ut när de publiceras och underlättar för arrangörer med att sortera och lite sånt praktiskt behind the scenes.
Formuläret är ganska självbeskrivande.
Här är länken till formuläret (välj "Touren" i subject): http://www.littlebrotherkevin.se/armyli ... ation-40k/
Efter att ni skickat in listan så bör ni få bekräftelse på eran mail, får ni inte det hör av er!
Eftersom listor ska skickas in i förväg och i värsta fall jag kommer få ställa upp som arrangörsarmé om det blir ojämt publicerar jag den eventuella arrangörsarmén i förväg här: http://www.svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=5282
Så skicka in era listor innan Söndag den 11:e
Ny information om armélistor till touren nu på söndag.
Vi tänkte testa LBKs nya system att skicka in armélistor på till DefCon med touren så vänligen skicka in armélista ni tänkte spela via vårt nya formulär! Inga listor kommer publiceras med det hjälper lite analysen med komp/missions att se vad för listor folk spelade plus att vi vill testa vårt nya inskicksystem.
Det som är bra med detta system är att listor till DefCon/LinCon kommer se mycket prydligare och enhetliga ut när de publiceras och underlättar för arrangörer med att sortera och lite sånt praktiskt behind the scenes.
Formuläret är ganska självbeskrivande.
Här är länken till formuläret (välj "Touren" i subject): http://www.littlebrotherkevin.se/armyli ... ation-40k/
Efter att ni skickat in listan så bör ni få bekräftelse på eran mail, får ni inte det hör av er!
Eftersom listor ska skickas in i förväg och i värsta fall jag kommer få ställa upp som arrangörsarmé om det blir ojämt publicerar jag den eventuella arrangörsarmén i förväg här: http://www.svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=5282
Så skicka in era listor innan Söndag den 11:e
Swen; "9-20 typ", jag antar att "typ" syftar mot "20" och att "9" är spikat, stämmer det?
Start/upprop: 09:00kmzz0r skrev:Swen; "9-20 typ", jag antar att "typ" syftar mot "20" och att "9" är spikat, stämmer det?
Match 1 09:15 - 12:15
Lunch 12:15 - 13:15
Match 2: 13:15 - 16:15
Match 3: 16:30 - 19:30
kan vi säga