Defcon 2012, 6-8 Januari
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Defcon 2012, 6-8 Januari
Är det här typ rätt sätt att skriva sin lista enligt ert format?
exempel:
Meganobz [4] - (220pts)
- Kombi shoota-skorcha [5pts
- Kombi shoota-rokkit launcha [5pts
Trukk - Meganobz (50pts)
- Grot riggers [5pts
- Stikkbomb chukka [5pts
- Reinforced ram [5pts
Om jag gör fel, vart ska man t.ex. skriva antalet modeller i enheten och ska man skriva 170+50pts eller 220pts för totalen för både enhet och transport. Tycker det verkar onödigt strikt...
exempel:
Meganobz [4] - (220pts)
- Kombi shoota-skorcha [5pts
- Kombi shoota-rokkit launcha [5pts
Trukk - Meganobz (50pts)
- Grot riggers [5pts
- Stikkbomb chukka [5pts
- Reinforced ram [5pts
Om jag gör fel, vart ska man t.ex. skriva antalet modeller i enheten och ska man skriva 170+50pts eller 220pts för totalen för både enhet och transport. Tycker det verkar onödigt strikt...
Ja äsch, jag vet inte riktigt varför den strikta exempelmallen är där, den var på to-do listan att ta bort men det blev visst inte av.Joppreck skrev:Tycker det verkar onödigt strikt...
Det är inte så viktigt hur det ser ut så länge all info är där. Ta armelistan som du brukar skriva den och bara klistra in respektive del under troops, heavy, HQ etc etc i formuläret.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Det skulle vara kul att veta om anmälningen gick rätt till, vill inte missa turneringen/ få minuspoäng bara för att något formulär inte registrerats. Jag har i varje fall både anmält mig och betalat hos Dragons lair samt lämnat in lista men om någon av dessa strulat får ni gärna skriva så jag kan fixa det. Namnet var Robin Kinnunen 
Hittde inget i infon.
Används SweFAQ, DVS får man ta saker ur IA?
"Vi kommer använda oss av senaste utgåvan av Sverige-Faqen"fjugin skrev:Hittde inget i infon.
Första sidan i tournament pack
Tackar, hade missat att det fanns nått att ladda hem också.Ancalagon skrev:"Vi kommer använda oss av senaste utgåvan av Sverige-Faqen"fjugin skrev:Hittde inget i infon.
Första sidan i tournament pack
Står ju massa annat användbart där också
=)
Din armélista har kommit in. Jag vet inte riktigt hur Dragons Dens har med bekräftningar men när det kommer till listan så bör alla få ett bekräftelsemail till sen egen mail med listan, om inte så kontakta oss. Väntar på senaste lista med anmälda från webansvarig! Sånt är jag inte betrodd med själv.Neth_Oni skrev:Det skulle vara kul att veta om anmälningen gick rätt till, vill inte missa turneringen/ få minuspoäng bara för att något formulär inte registrerats. Jag har i varje fall både anmält mig och betalat hos Dragons lair samt lämnat in lista men om någon av dessa strulat får ni gärna skriva så jag kan fixa det. Namnet var Robin Kinnunen
Glöm inte bort att idag är sista dagen att anmäla sig och att skicka in listor.
Nån från GBG som åker bil till DefCon? Jag, Elias och Asplund letar ride.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
jo, jag fick bekräftan på listan samt en bekräftan från paypal att pengar dragits men inget från dl om att de fått pengarna