Inför GothCon - the Pepptråd

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
Excessus

Re: Inför GothCon - the Pepptråd

Inlägg av Excessus »

Sitter och målar mina tusensöner...tar mer tid än beräknat! :(

grrrr...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Stefan-RT skrev:45st marines kvar att måla. Sedan transfers, lack och basning på hela armen.
Fixa objektiv
Fixa spawn och prins
Fixa displayboard
Heja Stefan!
Se till att få till ett displaybord, -det finns alldeles för få sådana!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

5 bikes ska färdigställas när denna arbetsdagen tar slut... fan va klockan går långsamt.. :(

sen... resten av armén. :roll:
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Samuel

Inlägg av Samuel »

I stort sett färdig. Lite pill kvar. 8-)

GLinus

Inlägg av GLinus »

Årets figurtransport till Gothcon mäter 33x28x12 cm. Det är jag ganska nöjd med får jag ju ta och säga!!
Prepare to get your kick assed!

Fluff är tufft!!

Stefan-RT

Inlägg av Stefan-RT »

GLinus skrev:Årets figurtransport till Gothcon mäter 33x28x12 cm. Det är jag ganska nöjd med får jag ju ta och säga!!
Liten Feldherr väska? :)

Molgorain

Inlägg av Molgorain »

GLinus skrev:Årets figurtransport till Gothcon mäter 33x28x12 cm. Det är jag ganska nöjd med får jag ju ta och säga!!
Schysst!

GLinus

Inlägg av GLinus »

Stefan-RT skrev:
Liten Feldherr väska? :)
Nix!
Det är en liten väska från Clas Ohlson: http://www.clasohlson.com/se/V%C3%A4ska/Pr314142000

Jag har den stora väskan sedan tidigare, och är mycket nöjd med den, så när jag såg den lilla och kände mig säker på att 30 termies skulle få plats i den så fanns det inget att tveka på!!
Prepare to get your kick assed!

Fluff är tufft!!

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Två Chaos Marine-gruntar färdiga, minus gräs och snö. Tre Champar, en demonprins och åtta Raptors kvar. Och så möjligen tre nya objektivmarkörer.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Shinobi_8745

Inlägg av Shinobi_8745 »

Ja, då är 7 Noise Marines av 18 färdiga.

Sedan bär det till att måla 6 Warp Talons, följt av 3 Mutilators, 2 Sonic Dreadnoughts, 2 Rhinos, Lucius den Evige samt Demonprins(ar?) och Chaos Spa- bLARGHIRUUUUGRHGkharrrrR....!!!!

Skriv svar