Poängsumma till GothCon?

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Poängsumma till GothCon?

Inlägg av Michael Carl »

LillePer skrev:Angående namnen så är det först under 2014 som det har visats i programmet, tidigare år så var det dolt via en ID kod på alla listor, går säkert att lösa igen. Dock ska jag säga att man känner igen den övervägande majoriteten av listor, iaf om man är dum som jag och lägger märke till de små "trademark" uppgraderingar/enheter osv som folk använder.
Påminn mig om det sen så ser jag till att namnen inte syns.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Poängsumma till GothCon?

Inlägg av Hylander »

Loudhoward skrev:Lite hårdare subkomp på SM i år tack :) Tänker totalt ignorera vilka namn som spelade marines 2014 och klaga på överpresentationen av marines i topp 5/10!
Gravs skall kompa klart hårdare (3 av de i toppen spelade detta inklusive mig)
Enligt mig skall centar med gravs inte vara välkomna i kompat men jag kompar ju inte så...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: Poängsumma till GothCon?

Inlägg av Joakim »

Nu har jag lyst med min frånvaro då jag sysslat med annat, fått barn m.m.

Summan blir 1750 iår. Hur exakt kompen kommer att spela rum kommer info snart. Schemat kommer se ut ungefär eller samma som förra året och vi kommer i alla fall iår vara en del av Gothcon.
Jag kommer troligtvis inte spela iår och bara vara arrangör, dommare, vara mer tydlig med information om tid kvar o.s.v. Min förhoppning är att det skall bli det bästa Gothcon någonsin både med rätt komp, rätt målningsbedöming och bra missions, information.

Kompen kommer att generera poäng som tidigare år och om ni kikar på kompen och listorna från Gamers Weekend så ser ni listor som generellt kommer att kompas hårt på GC.

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: Poängsumma till GothCon?

Inlägg av benmannen »

Härligt!

Gratulerar till tillökningen!

Det nämndes tidigare i tråden att allierade kanske inte tillåts? Stämmer det?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: Poängsumma till GothCon?

Inlägg av Joakim »

Som det ser ut nu kommer jag tillåta Allies i någon form, men avvakta lite till så kommer färdig information!

Skriv svar