TACK ARRANGÖRER!

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av LillePer »

Alla arrangörs listor kompades utav någon utomstående, så det finns ingen som spelar på GC som har kompat sin egen lista. Det var de ytterst tydliga med att gå ut med, iom förra årets klagomål.

joppe2
Inlägg: 125
Blev medlem: 28 okt 2009, 16:46

Inlägg av joppe2 »

Tack för en väldigt bra turnering!

jockelinde
Inlägg: 188
Blev medlem: 02 feb 2010, 19:27
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av jockelinde »

Tack för en mycket bra turnering!

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av Excessus »

LillePer skrev:Alla arrangörs listor kompades utav någon utomstående, så det finns ingen som spelar på GC som har kompat sin egen lista. Det var de ytterst tydliga med att gå ut med, iom förra årets klagomål.
Låter lite bättre där ja...jag spelade inte när förra GC gick av stapeln, men jag kan tänka mig att det blev klagomål om de kompade sina egna listor!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av Mortarion »

Excessus skrev:
LillePer skrev:Alla arrangörs listor kompades utav någon utomstående, så det finns ingen som spelar på GC som har kompat sin egen lista. Det var de ytterst tydliga med att gå ut med, iom förra årets klagomål.
Låter lite bättre där ja...jag spelade inte när förra GC gick av stapeln, men jag kan tänka mig att det blev klagomål om de kompade sina egna listor!
Ingen kompade sin egen lista förra året heller. De kompades av de övriga arrangörerna.

Hogge
Inlägg: 22
Blev medlem: 25 okt 2009, 16:01
Ort: Karlstad

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av Hogge »

Tack för ett superbra GothCon, det bästa någonsin.

Superbra lokaler, jättebra schema, ändra inget.

Jag har inga problem med dagens kostnader/avgifter.

För övrigt anser jag att jag borde få ett specialpris eftersom jag spelade 6:e matchen mot Gast-Andreas med bruten hand.

GLinus
Inlägg: 362
Blev medlem: 26 nov 2008, 10:09
Ort: Gamlestaden

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av GLinus »

Stort tack till Arrangörerna! Det är trots allt er förtjänst att det blev en turnering.

Jag kan redan nu erbjuda min hjälp till nästa år. Om ni vågar släppa in en Gast-tomte bland hermelinerna vill säga.

Det behövs fler frivilliga som hjälper till om fenomenet ska fortleva från år till år, och Gast har hittills bara suttit på sidlinjen. nästa år finns de av oss som är beredda att göra bot och bättring på den fronten.

För min egen del vill jag isf inte vara spelande arr, utan enbart arr.
Prepare to get your kick assed!

Fluff är tufft!!

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av Mortarion »

Vi tackar för erbjudandet. Just nu är det dock långt kvar tills nästa arrangörsgäng skall sättas ihop, men vi skall försöka komma ihåg det när det är dags.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av Hylander »

Najs Linus! Alltid kul med lite hjälp påminn oss igen runt jul då drar det igång!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Asplund
Inlägg: 1538
Blev medlem: 27 okt 2008, 13:02
Ort: Bästkusten

Re: TACK ARRANGÖRER!

Inlägg av Asplund »

Hogge skrev:För övrigt anser jag att jag borde få ett specialpris eftersom jag spelade 6:e matchen mot Gast-Andreas med bruten hand.
Andreas handslag skojar man inte bort!

Skriv svar