Irriterande i Safari på iPhone / iPad

Allmänna frågor och info om webbsidan
Användarvisningsbild
John_F
Inlägg: 1022
Blev medlem: 04 maj 2012, 08:29

Irriterande i Safari på iPhone / iPad

Inlägg av John_F »

Det är sjukt irriterande att man får en förfrågan om att använda tapatalk på detta forum. Nej, jag vill inte använda mig av det. Ja, jag skulle gärna vilja ha möjligheten att INTE få denna förfrågan varje gång jag går in på forumet OCH varje gång jag går vidare in i forumstrukturen.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Irriterande i Safari på iPhone / iPad

Inlägg av Katarsis »

Hmmm, knasigt. Jag misstänker att det är något som din webläsare håller koll på. Jag får förfrågan någon gång i månaden när min android utav någon anledning har återställt historiken. Nu är jag inte jättehaj på iOS men kan du testa att t.ex. tillåta cookies?

Edit: Jupp. Det verkar som att meddelandet poppar upp en gång i månaden om man har tillåtit cookies, annars poppar det upp varje gång.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
John_F
Inlägg: 1022
Blev medlem: 04 maj 2012, 08:29

Re: Irriterande i Safari på iPhone / iPad

Inlägg av John_F »

Katarsis skrev:Hmmm, knasigt. Jag misstänker att det är något som din webläsare håller koll på. Jag får förfrågan någon gång i månaden när min android utav någon anledning har återställt historiken. Nu är jag inte jättehaj på iOS men kan du testa att t.ex. tillåta cookies?

Edit: Jupp. Det verkar som att meddelandet poppar upp en gång i månaden om man har tillåtit cookies, annars poppar det upp varje gång.
Tack!

Skriv svar