Stöd för iPhone/smartphone

Allmänna frågor och info om webbsidan
Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Stöd för iPhone/smartphone

Inlägg av Jocke Rapp »

Och nu investerade jag 22kr i Tapatalk, blev lite sugen på att se skillnaderna. Kan säga att Tapatalk är ju väldigt mycket snyggare, behåller grafik och avatarer etc. Man kan tydligen moderera direkt från Tapatalk vilket är ett plus. Dessutom finns en funktion som tar en till senaste olästa inlägg, saknades verkligen i TouchBB. Det känns dock lite långsammare och är inte lika avskalat och enkelt som TouchBB, men jag får återkomma med mer utvärdering senare.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Stöd för iPhone/smartphone

Inlägg av Katarsis »

Jocke Rapp skrev:Dessutom finns en funktion som tar en till senaste olästa inlägg, saknades verkligen i TouchBB.
Home -> View Unanswered Posts ?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

loesh
Inlägg: 159
Blev medlem: 09 okt 2008, 12:34

Re: Stöd för iPhone/smartphone

Inlägg av loesh »

Tackar tackar... tapatalk verkar rätt smutt faktiskt ...

- så klart skrivet från tapatalk

Användarvisningsbild
guildmaster
Inlägg: 787
Blev medlem: 13 jul 2009, 17:37
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Stöd för iPhone/smartphone

Inlägg av guildmaster »

Jag ska testa. Använder TouchBB här men Tapatalk till andra forum. Hittils gillar jag TouchBB mer. Enklare och tydligare.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!

eldrak
Inlägg: 327
Blev medlem: 31 maj 2011, 19:03
Ort: Karlstad

Re: Stöd för iPhone/smartphone

Inlägg av eldrak »

För mig som kör med en nyare win fån så verkar den ändra om sidbredd etc som default. Det är bara i vissa (inte alla) trådar med bilder som det blir lite konstigt.

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: Stöd för iPhone/smartphone

Inlägg av Silversixx »

Det är antagligen för att den inte fattar förminskningskoden från vissa bildservar. Brukar få det problemet med vissa bilder från bland annat photobucket.

Skriv svar