Hitta spelare?

Allmänna frågor och info om webbsidan
Vaftrudnir
Inlägg: 11
Blev medlem: 02 aug 2014, 09:54

Hitta spelare?

Inlägg av Vaftrudnir »

Tjena, hitta nyss forumet (helt underbart då FB har mördat alla andra forum känns det som) men undrar om det finns (och jag är blind) någon form av spelar sökare utöver o leta i trådar osv? Dakka dakka har en vansinnigt bra player Finder men självklart är jag ensam i nedre norrland där.
Senast redigerad av 1 Vaftrudnir, redigerad totalt 2 gånger.

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Hitta soelare?

Inlägg av Neth_Oni »

tja, vad jag vet så är väl närmsta i Sundsvall men kan vara enbart fantasyspelare där. Det finns föreningar i Mora och Rättvik men inte säker på hur aktiva de är eller hur man får tag i dem. Annars finns vi i Borlänge men det är ju också en bra bit att åka men vi har en analkande liten turnering som kanske kan vara något? ;)

Vaftrudnir
Inlägg: 11
Blev medlem: 02 aug 2014, 09:54

Re: Hitta spelare?

Inlägg av Vaftrudnir »

Det finns en par goa grabbar i järvsö som jag spelar med ibland men det bör finnas mer i omnejden tycker man. Vore som sagt inte helt fel med en lämplig karta med folk som vill att andra ska kunna hitta dom.
Turnering i Borlänge vore nog kul o prova, har ju gett pengar till gw sedan 98 av och till så vore nog på tiden för o köra nån turnering.

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Hitta spelare?

Inlägg av Serpent »

Vet inte exakt var i nedre Norrland du finns, men i Gävle finns det ett gäng spelare runt Hobby Shopen och internetkaféet Escape. Trevliga människor.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar