den röda eller grå "tråd-grejen"

Allmänna frågor och info om webbsidan
Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

den röda eller grå "tråd-grejen"

Inlägg av L3go »

lite då och då när jag loggar in här, via ifånen, kommer det en blå fyrkant istället för den därna röda runda grejen som markerar nya inlägg. är det bara mig det händer för? någon som vet vad det är som händer? något jag kan göra?

/otekniska björn
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: den röda eller grå "tråd-grejen"

Inlägg av Jocke Rapp »

Det känner jag inte igen, kan det inte bara vara att iPhonen laddar in bilden fel eller inte lyckas ladda färdigt?

Eller är det helt enkelt den blå ikonen för att tråden innehåller bilagor som du menar?

För övrigt kan du ladda ner appen TouchBB och kolla forumet på istället!

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: den röda eller grå "tråd-grejen"

Inlägg av L3go »

har nog i så fall att göra med att safari inte lyckas ladda in bilderna för "tråd-ikonerna". fått samma problem på andra sidor.
"fel-bilden" är en blå liten fyrkant med ett ljusblått frågetecken i. hur som helst är det inte så krabbigt, men ville bara kolla om någon visste om det fanns något att göra åt det..

det härna TouchBB, visst är det så att det är gratis, men om man vill få möjlighet att posta så kostar det?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Skriv svar