Samling med uppdrag

Allmänna frågor och info om webbsidan
Användarvisningsbild
kelaino
Inlägg: 749
Blev medlem: 10 nov 2008, 09:44
Ort: Uppsala

Re: Samling med uppdrag

Inlägg av kelaino »

Jag föreslår en underdel under regler, känns mer naturligt (för mig i alla fall) eftersom det kan ses om en form av husregler, men jag är inte iväg på så mycket turnerningar, ni som är det kanske tycker att det känns bättre att ha det under turneringar?

Känns som att regelsektionen känns som en bättre plats att diskutera under, turneringsdelen är väl mer till för information? Eller?

Inget jätteviktigt men nu har jag vädrat min åsikt så att jag känner mig som en VIP :P

Bra initiativ, roligare uppdrag åt folket!
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Samling med uppdrag

Inlägg av Jocke Rapp »

Om man ska prata om att arrangera turneringar så är det nog bra att ha det separat eller som en underdel till turneringar. Man kanske vill prata om annat än missions där också, allt möjligt som rör att arrangera.

Användarvisningsbild
bladerunner_35
Inlägg: 63
Blev medlem: 31 maj 2009, 18:42

Re: Samling med uppdrag

Inlägg av bladerunner_35 »

Jocke Rapp skrev:En ny allmän forumdel för "arrangera turnering" eller liknande? Eller en stängd forumsdel för bara arrangörer?
Låt den vara allmän (öppen) - transparens och demokrati ftw.

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Samling med uppdrag

Inlägg av xdanskx »

Jocke Rapp skrev:
PeterWelzien skrev:Ja, någon sökfunktion tycker jag också vore bra att ha.

Fördelen med Word framför PDF är att det blir lättare att göra ändringar om uppdragen inte passar precis till det man har tänkt sig. Fast å andra sidan så går det väl att klippa ut text ur de flesta PDF-dokument.

Jag kan ta på mig att samla in uppdrag och sammanställa dessa i en databas samt skapa en applikation där man kan söka igenom databasen.
Toppen!
xdanskx skrev:så mitt förslag (som jag funderat på ett tag, men inte fått tummen ur) är inte bara en missions-bank utan en forumdel där detta kan diskuteras.
En ny allmän forumdel för "arrangera turnering" eller liknande? Eller en stängd forumsdel för bara arrangörer?
jag tänkte så öppet som möjligt...
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Skriv svar