Rydcon 2020! 10-12 Juli

9-11 juli, Ryd

Moderatorer: Mr_riot, egge

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Rydcon 2020! 10-12 Juli

Inlägg av Mr_riot »

Rydcon 2020!
När? 10-12 Juli
Var? Strax utanför Alvesta i Hananslöv (karta kommer)
Kostnad: Ca 600 respektive 150kr (Obs! Priserna kan komma att ändras!!)

Rydcon är tillbaka! Som en Zombie reser vi oss från de döda och förbereder oss för att återta platsen på den svenska turneringsscenen! År 2010 var faktiskt Rydcon en av Sveriges största turneringar det året, men i år gör vi en återkomst i mindre format.
I skrivandets stund inväntar vi uppgifter rörande ekonomin så därför är inte kostnaden spikad i sten utan kan komma att ändra sig. Även en hel del av uppgifterna nedan kan därför komma att ändras något den kommande tiden.
Boende kommer att finnas på plats. Det kommer även finnas tillgång till bastu! Det kommer att finnas två kostnader en för hela helgen och en för respektive turnering/ar. I kostnaden ingår självklart frukost lunch middag. Matsedel och matchtider kommer snart.

Turnering i Sagan om ringen kommer också att spelas på turneringen! Mer info kommer snart!

Samarbete med Växjö spelförening! Mer info kommer snart

Turneringen:

10:e Endagars 40k turnering: 3 Detachments 1500p FW:Ja

11:e-12 Tvådagars 40k turnering: 3 Detachments 2000p FW: Ja

Anmälan:(Notera att du inte är fullt anmäld innan du skickat in mejl, samt betalt turneringen).
1. Skicka följande uppgifter till Milleniumchaos@hotmail.com
2. Förnamn Efternamn Personnummer (ej fyra sista!)
3. Vilken/vilka turneringar du önskar att deltaga i.
4. Eventuella allergier, samt om du är ex vegetarian eller vegan.
5. Om du vill betala med Swish (vi föredrar swish!) eller om du önskar att betala på annat sätt:
6. Övrigt: Om det är något förr oss som arrangörer att känna till samt eventuella önskemål.

Viktiga datum!
1 Juli Sista dag för Anmälan
5 Juli Sista dag för inskickande av armèlista

Btw!! Är ni tveksamma på att komma till Rydcon? Kolla vad några av tidigare deltagare sagt om Rydcon:

"Rydcon är helt underbart! Jag träffade livslånga vänner på Rydcon!" Helmer Jonelid

"Rydcon är en stor del av vem jag är! Det var där jag lärde mej vad sann lycka är" Simon Holm

"Nej! Genestealers har inte frag grenades!" Egge

Lista över anmälda:
1.Andreas Gustavsson Väs: Bet: Nej Lista Nej
2.Erland Björk Väs: Nej Lista Nej
3.Dag Samuelsson MFF: Nej Lista Nej
4.
5.
6.
.....22.

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Rydcon 2020! 10-12 Juli

Inlägg av max_elmgren »

Detta var på kompens tid, hydran till IG var den elakaste modellen i spelet och en person kom med en hel parkeringsplats med tanks, hade det varit kompat så låg den listan på -1000, och man börjar på runt 300. Jag själv kom med en kompad lista för det var det jag hade. Jaws of the world wolf åt upp två stycken trygoner på en gång.,
Stockhomare kom husbil, som tyskar för att se på älgar, för de ville inte sova på golvet. Det var varmt som fan, det var en del mygg, grillen fixade kalasgoda burgare. Mkt originell terräng á la Pontus, frigolit och mkt spackel hette receptet. Det bra också hör jag började min 40k-resa.

Leffegnu
Inlägg: 562
Blev medlem: 22 feb 2015, 19:40
Ort: Växjö

Re: Rydcon 2020! 10-12 Juli

Inlägg av Leffegnu »

karta så jag vet koordinater för min drop pod ! =D
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Rydcon 2020! 10-12 Juli

Inlägg av Nurgle »

Kul! Mer turnering år folket :)

Ps. Roligaste kommentaren någonsin som omdöme på turnering:

"Nej! Genestealers har inte frag grenades!" Egge

Ds.

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: Rydcon 2020! 10-12 Juli

Inlägg av Mr_riot »

Kul med respons! :)

Max: Underbart med lite minnen, själv är man så inne i stressen när man arrar så man glömmer lätt bort vad turneringen innebär för de enskilda deltagarna.

Leffegnu: Absolut! Du är varmt välkommen, hemlagad mat och trevligt spel är ju en najs kombo :)

Nurgle: Hehe tack! Jag ska berätta hela historien bakom citatet en dag :)

Deltagarlistan uppdaterad!

Intronaut
Inlägg: 2
Blev medlem: 10 nov 2014, 07:35

Re: Rydcon 2020! 10-12 Juli

Inlägg av Intronaut »

Tjena!

Såg att mat och boende ingår i avgiften. Hur fungerar det för oss som tänkt åka hemåt på kvällarna?

Skriv svar