Hjälp sökes...

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av the godfather »

behöver cleara om när vi är uppe först.
troligtvis bilar jag ihop med folk som är upptagna med jobb/skola på dagen, och att vi då inte hinner upp.
men det är för tidigt att lämna klart besked än.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Da Man
Inlägg: 17
Blev medlem: 05 dec 2008, 21:38
Ort: Uppsala

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Da Man »

Jag kommer att vara där ca kvart över fem på kvällen, om allt går som det ska. Så jag kan hjälpa till och ställa upp bord också.

/Johan Lindqvist

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Serpent »

Jag skulle kunna vara med. Om jag inte jobbar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Delirium »

Borden ska vara klara till halv sju och det kommer att ta tid att bygga dem, i synnerhet om vi ska utöka antalet lag. Det behövs säkra besked från folk som kan vara där i god tid före (två timmar eller mer), det är trevligt med folk som kanske kommer men det hjälper inte i dagsläget.

Jag upprepar, ingen bygghjälp = ingen turnering.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av DHettNeck »

Om ingen av oss från uppsala måste gör nått i plugget den dan så kommer vi åka tidigt och kan lätt hjälpa till (4 pers). Dock har ingen av oss schemat för den perioden ännu. Men jag skulle tro att det går att lösa.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson
Inlägg: 887
Blev medlem: 13 maj 2009, 09:04
Ort: Varberg

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Jimmy Johansson »

Jag kommer att åka upp i samband med frakt av TOK's bord och terräng. Så jag anmäler mig till att bygga iordning.

edit: Jimmy Johansson heter jag :P
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Mortarion »

Eftersom jag inte kommer att köra bil själv dit så vågar jag inte lova något. Men antagligen kommer jag att kunna vara där en timme innan och hjälpa till.

Simon Talltorp
Inlägg: 238
Blev medlem: 22 mar 2009, 16:00

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Simon Talltorp »

beroende på hur det ser ut i tid och om vi ska ta med oss terräng så kommer vi vara några LBK:are som hjälper till.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Användarvisningsbild
fjugin
Inlägg: 504
Blev medlem: 10 okt 2008, 16:46

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av fjugin »

Delirium skrev:Det behövs säkra besked från folk som kan vara där i god tid före (två timmar eller mer), det är trevligt med folk som kanske kommer men det hjälper inte i dagsläget.
Kan tänka mig att många har svårt att såhär långt i förväg veta när på fredagen de kan åka. Som dhettneck skrev så kommer uppsala-laget kunna vara där i tid och hjälpa till om inte någon viktig-skolgrej dyker upp på fredagen.

Delirium
Inlägg: 561
Blev medlem: 09 okt 2008, 09:27
Ort: Göteborg

Re: Hjälp sökes...

Inlägg av Delirium »

Jo men det förstår jag och det uppskattas!

Jag letar efter säkra besked eftersom jag vet av erfarenhet att x antal "kanske" allt som oftast innebär att ingen dyker upp. Till yttermera visso försöker jag banka in i folks medvetande att det behövs folk som offrar ett par timmar för att fixa för alla andra, jag och 1d4 personer klarar det inte själva.

För att inte tala om att packa ihop efteråt. ;)
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Skriv svar