Vad jag förstått så skall BSK tagit tag i detta problemet och eftersom det endast är warhammerfolk (whfb & 40k) i de lokaler vi håller till i så skall det inte vara något problem med besäkare.Silversixx skrev:Slaktarn från Birka läser garanterat det här forumet. Så passa dig Tobias, annars kommer han och tittar argsint på dig!the godfather skrev:Nej. För detta är bsk där självaste hitler ansvarar för säkerheten.
Alla (ja alla) andra konvent är dock vettiga på den biten.
BSK 2010 - Preliminär information
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad
Re: BSK 2010 - Preliminär information
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Behövs det verkligen en paus på 1,5h mellan första och andra matchen på lördagen OCH en på 2h mellan andra och tredje matchen senare på kvällen. Självklart behövs det tid mellan matcherna och speciellt en längre paus så folk hinner gå och äta men mitt lag(iaf jag) som kommer åka fram och tillbaka från göteborg varje dag skulle föredra om man kanske kunde korta ner "dötiden" så man kan komma iväg snabbare.
Tidsspannen du nämner är inte endast "dötid". Tiderna behövs för att kunna utföra målningstävlingen.Lördag
10.00-13:15 - Match 2
14.15-14.45 - Best Painted - Jury väljer ut
14:45-18:00 - Match 3
19.30-19.45 - Best Painted - Folk röstar
20:00-23:15 - Match 4
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Spelar juryn?Hylander skrev:Tidsspannen du nämner är inte endast "dötid". Tiderna behövs för att kunna utföra målningstävlingen.Lördag
10.00-13:15 - Match 2
14.15-14.45 - Best Painted - Jury väljer ut
14:45-18:00 - Match 3
19.30-19.45 - Best Painted - Folk röstar
20:00-23:15 - Match 4
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Det lär de göra.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Kan inte hitta att man kan föranmäla till 40k. Ska man göra det även i detta system?
"BSK28 - Sveriges mest trevliga konvent."
Hohoho!
Hohoho!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Föranmälan för mig är för BSK27 och det känns sent att anmäla sig till det nu.
/R
/R
-
Silversixx
De kommer säkert ändra (jag har samma bekymmer). Men då kommer du garanterat bara ha 4 dagar på dig att anmäla dig...hasker skrev:Föranmälan för mig är för BSK27 och det känns sent att anmäla sig till det nu.
/R
En anledning till varför jag inte ville vara med i Armageddon förra året