Listor till SO Fall

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Ceasar

Re: Listor till SO Fall

Inlägg av Ceasar »

Ancalagon skrev:
Joachim Åhs har betalat 20 poäng för mycket för sina Russar.

Poängen stämmer,men jag hade missat att skriva dit att de har heavy stubbers. Mailade bagarn om det i måndags, men det kanske missades.

Blom

Inlägg av Blom »

Det är jag som missade att skriva ditt det. Mitt fel. Sorry.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Gemini138

Inlägg av Gemini138 »

Här hittade jag lite fel :O

Jens Malmqist - choas deamons

5 Fiends, unholy might 155p
160 ska det vara

Dessutom är listan på 1805p innan jag hittade felet, så den är egentligen på 1810p just nu

Ceasar

Inlägg av Ceasar »

Ancalagon skrev:
Robin Kinnunens båda rune priests har exakt samma equipment.
Bara det faktum att de är två är väl fel? Man får väl bara ha ett allierat HQ eller har jag missat något?

Blom

Inlägg av Blom »

Gemini138 skrev:Här hittade jag lite fel :O

160 ska det vara

Dessutom är listan på 1805p innan jag hittade felet, så den är egentligen på 1810p just nu
Det hade jag också missat med Instrumentet hos plaugeberers skulle bort till en början med.
Ceasar skrev:
Ancalagon skrev:
Robin Kinnunens båda rune priests har exakt samma equipment.
Bara det faktum att de är två är väl fel? Man får väl bara ha ett allierat HQ eller har jag missat något?
Space wolfs HQ tar bara 0.5 HQ slots var. Gäller även när dem tas som allerade. Så det är inte fel.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Anders ågerfalk ska ha en A-barage till. Det kan jag lova.

Gemini138

Inlägg av Gemini138 »

Blom skrev:
Gemini138 skrev:Här hittade jag lite fel :O

160 ska det vara

Det hade jag också missat med Instrumentet hos plaugeberers skulle bort till en början med.
Om instrumentet ska bort är det fortfarande 5p för mycket eftersom Fiends kostar 160, inte 155

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Neth_Oni skrev:Fel i Rasmus Haglunds lista:

Inquisitor psyker level 1 har inte skrivit vilken power han valt.

Marbo är en specialkaraktär och därmed inte tillåten som allied enl. era restriktioner för den här turneringen.
Nu har jag letat och slagit i böckerna utan framgång, så med risk för att dumförklara mig: Var står det svart på vitt att Marbo har statusen Character? Är alla gamla enheter med klassificieringen "Infantry: Unique" characters numera?

Inget försök att slippa undan att byta bort honom som så, inser att herr Rambo har dussintals prejudicerande fall i bland annat assassins och mera, men var står det för de äldre codexarna?

Återkommer med vad Marbo blir istället innan jag somnar!
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

Ändringar till Rasmus lista:

-Marbo (65p)

+Psyker på Inquisitor #2. Båda inquisitorna kommer rulla från regelboken, vet inte om man bestämmer det innan matchen eller i armélistan, måste man välja en från Codex grey Knights ska en ha hammerhand (Han med skulls), den andra Psychic communion. (30p)

+Powerfist på Lord Commissar (+15p)

+2x Autocannons i infantry Squads (+20p)

Så borde väl alla bli nöjda :)
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Det finns i de nyare böckerna inget som heter special character, det är utbytt mot unique för att kunna lägga till special non-characters under samma förutsättningar ;)

Skriv svar