Saeculum Obscurum Vårturnering! 22-24 april!
Moderator: Snot
Re: Saeculum Obscurum Vårturnering! 22-24 april!
Jag håller med Zurken, det var trevligt senast, synd att det krockar.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Känns väldigt onödigt att turneringarna måste krocka, särskilt som Snot själv brukar beklaga sig över att turneringar läggs på samma datum. Varför kan inte den här turneringen ligga två veckor tidigare/senare?
Vår lilla ankdamm känns alldeles för liten för att vi ska börja kriga om turneringarna...
Vår lilla ankdamm känns alldeles för liten för att vi ska börja kriga om turneringarna...
+1Jocke Rapp skrev:Känns väldigt onödigt att turneringarna måste krocka, särskilt som Snot själv brukar beklaga sig över att turneringar läggs på samma datum. Varför kan inte den här turneringen ligga två veckor tidigare/senare?
( Bättre om alla kan välja att åka på bägge, om det nu är så att folk inte gillar sub.komp så visst åk inte, men man kan ju försöka få turneringarna att inte krocka så att så många kan spela och ha roligt som möjligt, det är väl det som är tanken från början?)
Sveroks bidragsregler, och det passar oss att hålla på en storhelg, dessutom verkade inte så många östkustare intresserade av subkomp, så den edterfrågades.Jocke Rapp skrev:Känns väldigt onödigt att turneringarna måste krocka, särskilt som Snot själv brukar beklaga sig över att turneringar läggs på samma datum. Varför kan inte den här turneringen ligga två veckor tidigare/senare?
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
lysandestolpe
Om det är här man anmäler sig så anmäler jag mig!
-
Leidermark
Låter som en bra idé Oscar 
Anmäler mig och David också
Anmäler mig och David också
Senast redigerad av 1 Leidermark, redigerad totalt 1 gånger.
Som ovan tänker, jag anmäler mig också.lysandestolpe skrev:Om det är här man anmäler sig så anmäler jag mig!
/Stefan Hedström
Stefan "Krak" Hedström
Samma här!
Anmäler mig!
Jonatan Ross, LBK
Anmäler mig!
Jonatan Ross, LBK
Anmnäler mig också:
Jakob Friedrichsen föreningslös
Jakob Friedrichsen föreningslös
anmäler:
Karl-Johan Walander, SO
Per-Anton Walander, SO
Karl-Johan Walander, SO
Per-Anton Walander, SO