Tackar! Den är nästintill precis som mina trukk orks. Kommer kännas konstigt att inte få waagha eller vara tvungen att slå LD mot 7bigboi skrev:Älskar Lillens White Scars lista! Blir ju som att möta dina trukkorker fast med powerarmour istället

Moderator: Snot
Tackar! Den är nästintill precis som mina trukk orks. Kommer kännas konstigt att inte få waagha eller vara tvungen att slå LD mot 7bigboi skrev:Älskar Lillens White Scars lista! Blir ju som att möta dina trukkorker fast med powerarmour istället
Bagarn skrev:Är ni taggade pojkar
Jag trodde också att det skulle vara vp 12-0 system när jag skrev lista. Nu känns det lite tungt.Desertlord skrev:Bagarn skrev:Är ni taggade pojkar
ja, och jag missade också att spannet var VP 20 system men jag har "läst" VP 12-0 system tydligen
ack vad stryk jag kommer att få.
Tar medLillen skrev:Någon som har en space wolf codex och en SM codex att låna ut? Lyckades inte få med mig den av Denkan.
Annars har jag båda dexarna på ajphönen där jag bokmärkt alla sakerna.
Du är en pärla!imp skrev:Tar medLillen skrev:Någon som har en space wolf codex och en SM codex att låna ut? Lyckades inte få med mig den av Denkan.
Annars har jag båda dexarna på ajphönen där jag bokmärkt alla sakerna.
Ja, top3 efter 2 omgångar är Nid/Nid.Flogger skrev:Pff. de där listorna är ju bara trams, mest carnifexar på bordet vinner!