Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ DAGAR

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Jesusrosemus
Inlägg: 127
Blev medlem: 04 aug 2010, 13:15

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Jesusrosemus »

öj måste man alltså ha modeller för båda arméerna tillgängligt eller kan man göra två listor och spela bara den ena varje match?

(tanken är inte av lathet utan av ekonomiska skäl snarare^^ ) tyvärr har jag inte 2 färdiga målade armér eller en till armé som går in under kompen :/


Men jag skulle verkligen tycka detta var en super kul grej att gå med på måste bara dubbelkolla med skjuts och sånt ^^

går det att skriva upp sig preliminärt och kolla typ under veckan?

Jesusrosemus
Inlägg: 127
Blev medlem: 04 aug 2010, 13:15

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Jesusrosemus »

Eller iofs hur olika måste listorna vara för att dom ska räknas som ''inte identiska'' kan jag tillexempel ta en lista med warlord comander med combimelta 5 tactical squads med meltor, och i andra lista ha warlord comander med combi flamer med 5 tactical squads med flamers?

Återigen jag förstår iofs att själva konceptet försvinner då men återigen ingen top spelare direkt och mer av ekonomiska skäl. Vore grymt att kunna vara med ^^

boka upp mig iaf fixat skju... nu är bara frågan om sovplats/sovmöjligheter finns det i lokal om man ber snällt? eller hur står det till med det? (srry om jag kommer in med massa dryga frågor/saker men måste ju fråga)

Orky Love
Inlägg: 4
Blev medlem: 22 jun 2013, 21:34

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Orky Love »

Max Graveley anmäler sig till denna turnering! :)

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av daskad »

Mission #5 är typ omöjligt att ta 20-0 om motståndaren inte har någon fast. Är det tanken?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av LillePer »

EDIT* Nvm...

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Flogger »

Jag hittar inga missions i första posten? Var finns dem? Och kan någon lägga upp dem i en PDF variant då jag aldrig kan läsa det som bagarn lägger upp, blir bara massa krumelurer i word (tror det är ett virus han gör för att sabba min dator den rackaren) ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Bagarn
Inlägg: 545
Blev medlem: 25 jul 2011, 21:02

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Bagarn »

Daniel "bagarn" Carlson

Jesusrosemus
Inlägg: 127
Blev medlem: 04 aug 2010, 13:15

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Jesusrosemus »

Vad hände med svaren på mina frågor? :p och är jag med (ich max som anmält direkt efter mig)

Användarvisningsbild
z3bb3
Inlägg: 241
Blev medlem: 15 nov 2012, 08:18

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av z3bb3 »

Andrea Anselmi anmäler sig
Top 3 40k "performances"
Januarirussen (2014)Plac. 8/16
NOS Summerslam (2013)Plac. 7/12
Last man standing II (2014)Plac. 12/17

Bagarn
Inlägg: 545
Blev medlem: 25 jul 2011, 21:02

Re: Twisted Battlebrothers 23 - 24/11 i Norrköping NU TVÅ D

Inlägg av Bagarn »

Jesusrosemus skrev:Eller iofs hur olika måste listorna vara för att dom ska räknas som ''inte identiska'' kan jag tillexempel ta en lista med warlord comander med combimelta 5 tactical squads med meltor, och i andra lista ha warlord comander med combi flamer med 5 tactical squads med flamers?

Återigen jag förstår iofs att själva konceptet försvinner då men återigen ingen top spelare direkt och mer av ekonomiska skäl. Vore grymt att kunna vara med ^^

boka upp mig iaf fixat skju... nu är bara frågan om sovplats/sovmöjligheter finns det i lokal om man ber snällt? eller hur står det till med det? (srry om jag kommer in med massa dryga frågor/saker men måste ju fråga)
Det går bra :-)
bara inte det finns samma special karaktärer i båda arméerna så funkar det.
Sen är ju själva konceptet att man ska ha olika listor, men det väljer man själv hur olika dom är.

Det går bra att sova i spellokalen om man vill men det finns ingen dusch där
Daniel "bagarn" Carlson

Skriv svar