Svenska 40k touren sidetour!
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Svenska 40k touren sidetour!
Har man fattat rätt så att sidoturneribgen bara är en dag? Då kan man nog få ledigt och vara med och spela 
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
ja, bara lördagen
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Christoffer Rosenvik anmäler sig också
-
Gonka Koff
Gissar jag rätt om jag tror att vi skall spela på 48x48 bord?
Och skall man skicka in sin lista nånstans?
Och skall man skicka in sin lista nånstans?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Kommer det komma upp några missions i förväg?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Det skulle man ju kunna tro, men icke så! Ingen vet missions, men scoring units premieras!
Saeculum Obscurums Forum
-
Gonka Koff
Men vaffan Snot! mina frågor då? är dom också hemliga? typ om och vart man skall skicka in armélistan?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Då antar jag att inga arrangörer kommer spela i turneringenSnot skrev:Det skulle man ju kunna tro, men icke så! Ingen vet missions, men scoring units premieras!
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Kommer missions upp snart?
Skulle vara tråkigt ifall man köper tågbiljett också visar det sig vara "lol-missions"... Förväntar mig iofs inget annat än genomtänkta, välbalanserade missions ifrån en arrangör av Snots kaliber men iaf.
Skulle vara tråkigt ifall man köper tågbiljett också visar det sig vara "lol-missions"... Förväntar mig iofs inget annat än genomtänkta, välbalanserade missions ifrån en arrangör av Snots kaliber men iaf.
Det kommer inte upp missions innan turneringen. Det kommer inte vara lolmissions, men heller inte mina ultra-standardiserade.
Som sagt, det enda som man bör tänka på som hint är att scoring units premieras.
Som sagt, det enda som man bör tänka på som hint är att scoring units premieras.
Saeculum Obscurums Forum