SM officiell information.

Moderatorer: DHettNeck, GoB40k

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: SM officiell information.

Inlägg av Jocke Rapp »

speedfreek skrev:Om jag kvalar ska jag ha en clownstjärna, så den får ni inte sabba!
Hur fan ska du kvala?=)

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: SM officiell information.

Inlägg av theWatchman »

Jocke Rapp skrev:
speedfreek skrev:Om jag kvalar ska jag ha en clownstjärna, så den får ni inte sabba!
Hur fan ska du kvala?=)
Bra Jocke! Nu slapp jag säga det själv ;)

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: SM officiell information.

Inlägg av Papa D »

Vill bara informera om att SM planeras nu.

Lokal undersöks, mission fördelning diskuteras och helg ska spikas. Även eventuella restriktioner ska upp, men detta kommer dröja ett tag.

Vilka helger i början av december/slutet november ligger det turneringar på (svarar med fördel på av arrangör)

Hoppas kunna komma med info inom kort.

Mvh

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: SM officiell information.

Inlägg av daskad »

Som det ser ut nu är det bara min turnering som ligger inne på kommande turneringar, men jag kan bara tala för min turnering som är 30 nov - 2 dec
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

tue
Inlägg: 288
Blev medlem: 16 okt 2008, 14:06

Re: SM officiell information.

Inlägg av tue »

funderar som vanligt att ha HFFs novemberslag helge innan dess alltså den 18 november

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: SM officiell information.

Inlägg av Papa D »

Hej alla 40k vänner!!

Tänkte bara meddela att man kan med största sannolikhet bocka av 8-9/12 för SM eller Sidetour för de som inte kvalat. Det enda som skulle störa detta är om vi inte hittar en lämplig lokal då detta inte är helt klart än. Just nu tittar vi på lokaler i STHLM då Norrköping hoppade av. Linköping skulle kunna vara en option också men med största sannolikhet kommer SM hållas i STHLM i år.

Med vänliga hälsningar

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Elrik
Inlägg: 228
Blev medlem: 06 okt 2008, 01:52
Ort: Banjoland

Re: SM officiell information.

Inlägg av Elrik »

Jag letar febrilt i min kartbok efter STHLM. Vad är det för sketen håla? :P
"Dom kallar mig Gud."

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: SM officiell information.

Inlägg av Halvar »

Elrik skrev:Jag letar febrilt i min kartbok efter STHLM. Vad är det för sketen håla? :P
någonting har uppenbarligen ätit upp hans ortsnamnsvokaler, stäholm utanför köping är stället du ska sikta in dig på.
Ja' än't bittä'!

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: SM officiell information.

Inlägg av Ancalagon »

Elrik skrev:Jag letar febrilt i min kartbok efter STHLM. Vad är det för sketen håla? :P
STHLM står för Stockholm, och är en "liten håla" en liten bit utanför Uppsala. Det är en stad fylld av regnbågar och magiska varelser.

Här ser ni en bild på en typisk stockholmsbesökare som togs här i stan för några veckor sen:

Bild

troligt
Inlägg: 178
Blev medlem: 04 mar 2012, 00:49

Re: SM officiell information.

Inlägg av troligt »

Finns det en chans i världsrymden att inte ha SM just helgen 8/9 December utan kanske helgen före (1/2 Dec, eller tom 24/25 Nov) så vore jag överlycklig, även om jag förstår att det redan undersöks lokaler till just den 8/9 helgen. Nu förstår jag att det troligtvis bara är jag som har svårt just helgen 8/9 Dec och att man inte kan ta hänsyn till 1 person, men provar ändå att vädja utifall att :)

// Danne

Skriv svar