SM 2012 - Frågetråden

Moderatorer: DHettNeck, GoB40k

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av daskad »

Blom skrev:Nepp jag vinner öppna.
Ha! Du tror det va?! Jag kommer ta öppna utan problem, med min ickespeltestade lista! :D
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av Zurken »

Kan jag spöa lillepers demoner kan jag spöa allt!! Klart att jag vinner öppna ;)
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av Hylander »

Papa D skrev:Jag önskar att jag kunde säga JAG, men det tror jag tyvärr inte ens på själv, listan saknar element, som man kan arbeta runt men den e så sjukt svår spelad, komma ihåg alla 12 spells, synergier, assulta i rätt ögonblick och sen, inte kunna skjuta ut tanks alls på long range är jobbigt.
/D
Ja det är en galet svår lista att spela men nedrans kul faktiskt.

Sedan har jag gjort lite bricksystem och ett A4 ark för att hålla koll på alla spells. Det funkar rätt fint faktiskt ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

pxpxpx
Inlägg: 16
Blev medlem: 13 nov 2012, 12:43

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av pxpxpx »

Blom skrev:Nepp jag vinner öppna.
Men... Det hade ju jag planerat att göra. Jaja, nästa gång? Plz?

Karaghul
Inlägg: 172
Blev medlem: 02 dec 2012, 18:10

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av Karaghul »

daskad skrev:
Blom skrev:Nepp jag vinner öppna.
Ha! Du tror det va?! Jag kommer ta öppna utan problem, med min ickespeltestade lista! :D
Den eventuella målningen på dina CSM blir 20% dyrare om du vinner över mig/Andreas, just sayin'! :D

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av daskad »

Shit! Jag får vinna även fast jag förlorar 1-2 matcher då ;)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

tue
Inlägg: 288
Blev medlem: 16 okt 2008, 14:06

Re: SM 2012 - Frågetråden

Inlägg av tue »

Prisutdelningen går det att ta den tidigare om alla blir färdig, kan bli lite ont om tid för oss som ska med tåg hem, pga av all snön så man vill gärna komma med en tidigare t-bane tåg om man kan

Skriv svar