För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
-
Flogger
- Inlägg: 7311
- Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
- Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger »
Hela gänget!
Make my day farseer...

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Flogger
- Inlägg: 7311
- Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
- Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger »
Nämen! Se vad som hittades i brevlådan idag! Hon är STOOOOR!

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Ohman
- Inlägg: 272
- Blev medlem: 23 nov 2011, 15:23
Inlägg
av Ohman »
Vilken kines?
Ser ju bra ut. Dock har jag slutat med det med tanke på de undermåliga ce kontrollerna :/
-
Flogger
- Inlägg: 7311
- Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
- Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger »
Köpte henne på aliexpress

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Flogger
- Inlägg: 7311
- Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
- Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger »
elaktomte skrev:Inga Helvetesbananer på din Flyrant?
Nej nu när FW släppt riktiga armar så får han sådana, samt ser han mer gangsta ut

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
elaktomte
- Inlägg: 163
- Blev medlem: 29 jan 2014, 23:53
Inlägg
av elaktomte »
Flogger skrev:elaktomte skrev:Inga Helvetesbananer på din Flyrant?
Nej nu när FW släppt riktiga armar så får han sådana, samt ser han mer gangsta ut

Bananerna var ju balla..

-
Doktor Doom
- Inlägg: 12
- Blev medlem: 27 jul 2013, 15:12
Inlägg
av Doktor Doom »
Va håriga händer du har Flogger!!!
You're mine, you know! I made you! With my own hands.
-
Flogger
- Inlägg: 7311
- Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
- Ort: Karlshamn
Inlägg
av Flogger »
elaktomte skrev:Flogger skrev:elaktomte skrev:Inga Helvetesbananer på din Flyrant?
Nej nu när FW släppt riktiga armar så får han sådana, samt ser han mer gangsta ut

Bananerna var ju balla..

Har ju fortfarande 2 banankontakt-nissar

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
- Inlägg: 5051
- Blev medlem: 10 maj 2010, 10:50
Inlägg
av refabricated »
Luktar det lite Lincon i denna tråden? Oo
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"

Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!