Rödes tråd...
Re: The Emperor protects...
På text bandet"jag heter Olaf tycker om varma kramar"
God morgon...mj payne skrev:På text bandet"jag heter Olaf tycker om varma kramar"
Har du vaknat? Är du på väg tillbaka eller är du bara här tillfälligt?
Vad sägs om "Nunc Recredit"?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det vet man aldrig;)
-Rättning vänster!

Och så Politruken... Jag menar Commissaren som jag inte tänkte köpa först...

Men han är rätt söt ändå...
Edit. Kom på att jag är en plasma gun kort också... Det kan innebära att det får bli en Medic i Command squaden. Ja, ja. Det är säkert tufft och bra...

Och så Politruken... Jag menar Commissaren som jag inte tänkte köpa först...

Men han är rätt söt ändå...
Edit. Kom på att jag är en plasma gun kort också... Det kan innebära att det får bli en Medic i Command squaden. Ja, ja. Det är säkert tufft och bra...
Var förbi lekhuset för att kolla in dina figurer. Måste säga de är lika fina i verkligheten som på bilderna. 
Bra jobbat!
Bra jobbat!
Skojigt att höra att du gillar dem. Hoppas fler spanar in dem om de är i butiken.Lillen skrev:Var förbi lekhuset för att kolla in dina figurer. Måste säga de är lika fina i verkligheten som på bilderna.
Bra jobbat!
Igår limmade jag dit lite Plasma Guns på sju gruntar och överkroppar på de samma och resterande tjugofyra.
Då var alla gubbar monterade. Återstår två bilar av det jag har införskaffat.
Får besök av Bulgrim, Mattias Moraeus och Arioch f.o.m onsdag och en bit in i LinConhelgen. Blir en promenad på LinCon för att titta i butikerna och ta en burgare. Annars håller vi oss nog hemma och spelar lite Zone Mortalis... Blir premiär för Scions.
Nu återstår iofs basning och grundmålning... Sen ska det målas!
Får besök av Bulgrim, Mattias Moraeus och Arioch f.o.m onsdag och en bit in i LinConhelgen. Blir en promenad på LinCon för att titta i butikerna och ta en burgare. Annars håller vi oss nog hemma och spelar lite Zone Mortalis... Blir premiär för Scions.
Nu återstår iofs basning och grundmålning... Sen ska det målas!
Nu var det länge sen det var 40k för mig men det är kul att dyka förbi och kolla lite målartrådar. Keep it up! 
Luften gick ur mig fullständigt vad gäller det här projektet. Nu överväger jag sälja av med hela Scion-delen...
Någon som vill köpa "Olof" månne?
Någon som vill köpa "Olof" månne?
Om du säljer dina scions är jag en intresserad köpare 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime