bråkat vidare med penseln i skuggan av julen, hade förhoppningar om att komma igång ordentligt med mina fistar när julens alla måsten hade bokats av.. så långt såg allt väl.. överlevde ännu en jul med svärföräldrar och stressigt butiksarbete som påminner en om hur märkliga människor kan vara, många gånger knackar tanken på att bara sjukanmäla sig och fly undan till sin nördhörna och gömma sig bort med massor av spännande youtube listor om allting och ingenting samtidigt som kreativiteten får ta över och resan kan börja med att göra dessa plastfigurer levande. så långt var allt ändå ganska bra..
tills jag gick och fick ögoninflammation.. första gången erfarenhet och det är riktigt tråkigt, lever i karantän och det kliar bara, hela tiden. men får ju ej klia, tvättar påslakan till kudden ungefär hela tiden så att det inte ska spridas till det andra ögat. vet inte om jag ska blunda hela tiden eller bara fortsätta på som vanligt och ignorera irritationen..
hur som helst så har jag i mitt vanliga långsamma tempo kladdat ihop ytterligare 2st breachers..
så nu är vi uppe i 5stycken fistar
med året i slutfas och ett nytt år på intåg så tänkte jag försöka uppa min hobby något och börjar därför med en
[ ] måla klart 1500 poäng av imperial fists (behöver inte vara en spelbar lista, balla modeller går först!)
[ ] måla klart 6 stycken skyweavers, 3 stycken starweavers. (bonus för player troupes) till mina harlequins
[ ] bli bättre på att visa mig här på forumet
[ ] göra minst 10 försök till att måla nmm
god jul och god fortsättning allesammans!