Captains Corner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
RUNE

Re: Captains Corner

Inlägg av RUNE »

Alltid roligt att bli publicerad! :) Ens ego får sig lite en boost. Fick min Knight publicerad på GW:s webshop och det faller väl mer i kategorin "entusiaster" snarare än experter. Men damn it! En publicering är en publicering. :D

Gillar "Dexter", tycker blodet fungerar bra även mot grön bakgrund. Fast nu har du skapat ännu en blymagnet eftersom han ser så farlig ut. :D
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Användarvisningsbild
Kaptenen

Re: Captains Corner

Inlägg av Kaptenen »

RUNE skrev:
07 sep 2020, 10:40
Alltid roligt att bli publicerad! :) Ens ego får sig lite en boost. Fick min Knight publicerad på GW:s webshop och det faller väl mer i kategorin "entusiaster" snarare än experter. Men damn it! En publicering är en publicering. :D

Gillar "Dexter", tycker blodet fungerar bra även mot grön bakgrund. Fast nu har du skapat ännu en blymagnet eftersom han ser så farlig ut. :D
Rätt! Publicering är publicering! :D

Dexter.... :lol: Då var han döpt!
Jepp, men han kan inte targetas lika lätt som de stora monsterna. 8-)

Fyra Hormagaunts till klara! Nu är jag på 97!

Bild

Nu blir det en Zoanthrope till innan det nog blir 4 gaunts till om inget annat kommer emellan.

Skriv svar