kanske kan funka.blom skrev:Jo sand och lilla ska du så klart ha kvar. en mörk dov grön skulle kanske funka?
får starta upp armypaintern och testa och se om man kan bilda sig en uppfattning om det där.
får måla det jag vet så länge så =)
kanske kan funka.blom skrev:Jo sand och lilla ska du så klart ha kvar. en mörk dov grön skulle kanske funka?
Svart är alla färger, vit är ingen... :ORöde skrev:Klart att svart räknas som en färg i det här avseendet. Vitt och metall också. Så tycker jag iaf.
Är det inte tvärtom? Svart reflekterar inga färger medan vit reflekterar alla?lysandestolpe skrev:Svart är alla färger, vit är ingen... :O
Enligt mig är det helt ok att räkna dessa. Annars blir det lurigt för ex. Iron Hands, Raven Guard och Black Templars om spelaren inte är mycket intresserad av detaljmålning.paintner skrev:känns som att FÄRGLÄRA om svart/vits vara eller icke vara i denna tråd inte riktigt är vad jag undrade =)
var mer om man skulle räkna in den bland de 3 färgerna eller om den anses neutral och man ska ha 3 färger utöver den då det är en kompletteringsfärg av sort.