Ismenos galenskaper
- Lottomannen
Re: Ismenos galenskaper
Cool vagn! Älskar designen med de lite rundade formerna.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Ja, jag är hopplöst förälska i Kow Yokoyamas design, grymt sköna.Lottomannen skrev:Cool vagn! Älskar designen med de lite rundade formerna.
-
Elevatorlake
Jag gillar de mer och mer också. Från början tyckte jag de mest såg konstiga ut men de växer mer och mer, det är något väldigt tilltalande i kontrasten mellan hårt och kantigt och de mjuka runda formerna han använder.Ismeno skrev:Ja, jag är hopplöst förälska i Kow Yokoyamas design, grymt sköna.Lottomannen skrev:Cool vagn! Älskar designen med de lite rundade formerna.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Bra Jesper, då är vi två som kan tjura här i tråden haha :D
Är det regndroppar som regnat på din sensaste fina skapelse eller har ni gjort dem själv? :)
Håller med övriga att det är en fin form på den, gillar när något "nytt" kommer som frångår det "vanliga tank-stuket" :)
Är det regndroppar som regnat på din sensaste fina skapelse eller har ni gjort dem själv? :)
Håller med övriga att det är en fin form på den, gillar när något "nytt" kommer som frångår det "vanliga tank-stuket" :)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Nej, regnet stod moder natur för.Leffegnu skrev:Bra Jesper, då är vi två som kan tjura här i tråden haha
Är det regndroppar som regnat på din sensaste fina skapelse eller har ni gjort dem själv?
Håller med övriga att det är en fin form på den, gillar när något "nytt" kommer som frångår det "vanliga tank-stuket"
Mer WIP, de tre sista botsen i olika grader av halvfärdighet. Den närmsta behöver lite finlir och sedan fixa basen, de två bakom väntar på oljefärgswash.

-
Iambroborn
Tack Kaptenen!Kaptenen skrev:Toksnygg!!
-
Elevatorlake
Grym!
Både den bruna underfärgen och den bruna washen är riktigt snygga!
Både den bruna underfärgen och den bruna washen är riktigt snygga!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets