Är det här någon form av Björn-tråd?Kaptenen skrev:Vilket blir helt konstigt, eftersom jag också heter BjörnMITTZ skrev:Bjorn servar allt för tamt, returen sitter stenhårt i bjorns backhandhörn!
![]()
/Björn
Är det här någon form av Björn-tråd?Kaptenen skrev:Vilket blir helt konstigt, eftersom jag också heter BjörnMITTZ skrev:Bjorn servar allt för tamt, returen sitter stenhårt i bjorns backhandhörn!
![]()
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Menar du bara folk som heter Björn eller även folk som klassas som "björnar"..?Kaptenen skrev: Har vi fler björnar här på forumet?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tack Flogger!Flogger skrev:Ser riktigt schysst ut Cap'n!
Vadårå haru inte koll på alla släpp till alla raser??bjorn skrev:Exakt så jag menade!
Hur i hela världen skulle ja veta att det skulle på fler delar på den där blobben?
//snyggBjörn
Tack! Och en tråd som inte regelbundet spårar ur är ingen riktigt tråd på det här forumet..MITTZ skrev:Äsch! Sry för att jag bråkar i din tråd.
Podrick är/blir söt. Som så mycket annat i den här tråden. O mycket bättre med mer benbitar!

Nu sidospårar jag rätt friskt här, men: http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_slangKaptenen skrev: Alla björnar är alltid varmt välkomna!![]()
(och hur blir man klassad som utter??)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...