Tack! Kul att du gillart, tycker själv jag hittat rätt med denna teknik, alltid skojigt om andra tycker det också. Det är lätt att dra i mer pigment i primern för att få textur på plåtarna och det blir en skön känsla när man skrapar bort färg.Elevatorlake skrev:Grym!
Både den bruna underfärgen och den bruna washen är riktigt snygga!
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Håller med föregående om att "Black Pawn" är otroligt snygg. Bra jobbat, älskar hur du fixar till dina baser.
Tack!Twinkle skrev:Håller med föregående om att "Black Pawn" är otroligt snygg. Bra jobbat, älskar hur du fixar till dina baser.
Basen är en mix av naturprodukter från Hobbyaffären, torkade tallbarr och kryddor. Man tager vad man haver, som Kajsa Varg skulle sagt.
- stormshaft
Fantabulöst coolt, i vanlig ordning.
Sjukt ball pose också.
Sjukt ball pose också.
Wow!
skitsnygga castellax, jag gillar den lite mer gritty realistiska målningen, du kanske skrivit och jag missat, men vad har du använt för pigment?
skitsnygga castellax, jag gillar den lite mer gritty realistiska målningen, du kanske skrivit och jag missat, men vad har du använt för pigment?
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Tackar!sefiii skrev:Wow!
Grundfärgen är en blandning av Mr.Color brun, Tamiya Laquer thinner och AK track rost pigment. Över detta målas med Mr. Color lackfärger. Sedan skaver jag bort den färgen med mer Laquer thinner. Över detta sedan wash med oljefärger. Metalldelarna är washade med AK track rust och små (väldigt små!) mängder AK rostpigment stipplas i innan det torkat på vissa ställen.
Grymt snyggt, som vanligt =)
Gillar tuppen på axeln, det är detaljer som säger mycket om vad som kommer dundrandes :)
Gillar tuppen på axeln, det är detaljer som säger mycket om vad som kommer dundrandes :)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Tack Leffe!Leffegnu skrev:Grymt snyggt, som vanligt =)
Gillar tuppen på axeln, det är detaljer som säger mycket om vad som kommer dundrandes
-
Elevatorlake