Fem poäng (av fem möjliga) för den senaste basen. Gillar den starkt. *applåd*
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Dina vädringsskillz är på ninja nivå.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Tack!Elevatorlake skrev:Ännu en riktigt imponerande bas, man ser direkt vad det är utan att behöva läsa beskrivningen
Du borde någon gång ge dig på att måla en thanatar också, ser ut som de där men mycket större.
En Thanatar står högt på önskelistan....
Tack Rune, roligt att du gillart!RUNE skrev:Dina vädringsskillz är på ninja nivå.![]()
Första gången jag försökte mig på att göra vatten med lite rörelse i. Vet inte hur bra det syns på bilderna med det är gjort små "vågor" i pölen orsakade kan man förmoda av roboten som försöker komma loss.
Och nu menar jag det här på ett oerhört positivt sätt... din j*vel...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Superfin robot, du har verkligen lyckats med posen - han ser liksom lite förvånad ut över att ha trampat i pölen.
Ah, och snygg målning också!
-
Elevatorlake
Det syns helt klart att det är rörelse i vattnet, inget spegelblankt i den lerpölen inteIsmeno skrev:Tack Rune, roligt att du gillart!RUNE skrev:Dina vädringsskillz är på ninja nivå.![]()
Första gången jag försökte mig på att göra vatten med lite rörelse i. Vet inte hur bra det syns på bilderna med det är gjort små "vågor" i pölen orsakade kan man förmoda av roboten som försöker komma loss.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Röde skrev:Och nu menar jag det här på ett oerhört positivt sätt... din j*vel...
Tack Grudge!Grudge skrev:Superfin robot, du har verkligen lyckats med posen - han ser liksom lite förvånad ut över att ha trampat i pölen.
Ismenos galenskaper
Tjingeling, lite utmattad efter alla robotar, men nu tar vi nya tag med resinklumpen. Målar metalldelar och stowage. Efter det kommer mer vädring med oljefärger.

Kan nog funka detta, men det kommer att ta tid. Känner jag mig själv rätt ställs den undan ibland för att få klart andra, snabbare och mindre projekt.

Kan nog funka detta, men det kommer att ta tid. Känner jag mig själv rätt ställs den undan ibland för att få klart andra, snabbare och mindre projekt.
-
Elevatorlake
Inget fel med att ha en långkörare som man ställer undan och tar fram ibland och varvar med andra projekt. Den kommer bli bra den där!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets