Farbror Patan målar och tjötar
Re: Farbror Patan målar och tjötar
Jadu Patan, jag ser nu att vi har en viktig uppgift framför oss - att fundera ut hur vi ska kunna greja med de här, och andra, skönheterna på arbetstid. Tror du vi kan få in det i arbetsbeskrivningen? 
Tja, vi spelar ju redan rollspel och får betalt för det så...... 
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Vad har ni för bra jobb? 
Fritids FTW!
Låter ypperligt att promota lite gubbspel och figurmåleri!
Man kan säkert lobba för figurpyssel som finmotorisk övning. Färglära och färgblandning kan man säkert härröra till styrdokumentens formuleringar som omnämner estetik... 
Segt, segt,segt på målarfronten just nu. En unit Plaguebearers blev det iallafall. Termosar härnäst (halvfärdiga) , en Typhus-stand in och en Spawn. Sedan är faktiskt allt jag har till armén målat! Har två uppsättningar DG Rhino-dörrar liggandes så det får ju bli ett par tonks också......

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dom där såg riktigt mörka ut, tummen upp!
Riktigt fina. Har du installerat den nya målarhörnan? Den här filmen innehåller uppslag som skulle vara riktigt skoj på nurgle tanks om mat gillar lite pill... http://www.ministuff.se/sv/bocker-och-d ... metal.html
Vet hur det kan vara när det känns segt med målningen, har vissa gånger vart tvungen att tvinga mig själv att sätta mig att måla annars så känns det bara som bortslösad målartid om man inte målar 
Dom där små bebis monstren ser ju stenhårda ut, det andra också så klart men det var dom som jag såg direkt och som jag hela tiden faller tillbaka att titta på speciellt den längst fram. Men gräset på baserna ser lite för hårt ut på nått vis. Kan inte riktigt säga varför lr förklara bättre.... Ställde frågan i min egen tråd till dig som ett svar på ditt inlägg där men det kanske vart missat pga sidbyte lr nått
Hur har du gjort den blå hudtonen på monstret nån sida tidigare? Ser riktigt trovärdig ut och kommer själv behöva göra nått liknande framöver, sen ser guldringen i huden jävligt bra ut också.....
Dom där små bebis monstren ser ju stenhårda ut, det andra också så klart men det var dom som jag såg direkt och som jag hela tiden faller tillbaka att titta på speciellt den längst fram. Men gräset på baserna ser lite för hårt ut på nått vis. Kan inte riktigt säga varför lr förklara bättre.... Ställde frågan i min egen tråd till dig som ett svar på ditt inlägg där men det kanske vart missat pga sidbyte lr nått