Captains Corner
Re: Captains Corner
Dom där hormagauntsen måste vara de snyggaste jag sett
Tack!!Naz87 skrev:Dom där hormagauntsen måste vara de snyggaste jag sett
PHOTOBUCKET
Jag hade hoppats på lite mer variation bland modellerna, men men... Får klura ut lite sätt att få till det.
Första, jagas ner bakifrån:
PHOTOBUCKET
Människor är så söta när de skriker förtvivlat och försöker fly
Andra, slajsad vid midjan:
PHOTOBUCKET
Två kvar att bygga ihop på något sätt.
Gauntlet 100 - Dag 46
I lådan: 74
WIP: 4
Klara: 22 (14 Termagants, 4 Genestealers, 4 Hormagaunts)
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 20 gånger.
Alla de fyra sista Hormagauntsen i boxen är nu ihopbyggda och käkar Cadians för fulla muggar!
Första klar ikväll:
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
Gauntlet 100 - Dag 48
WIP: 3
Klara: 23 (14 Termagants, 4 Genestealers, 5 Hormagaunts)
Första klar ikväll:
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
Gauntlet 100 - Dag 48
WIP: 3
Klara: 23 (14 Termagants, 4 Genestealers, 5 Hormagaunts)
-
Elevatorlake
Väntar mig en warrior eller Lictor som slår klon i låret på en Cadian men där soldaten står kvar och skriker och skjuter som en galning. A la Rico i starship troopers! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Love it!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
För den rakt i näsan är ju inte så farligElevatorlake skrev:Aj, rätt i knät!
- NilssonHarHund
The mobile infantry has made me the man I am today.Flogger skrev:Väntar mig en warrior eller Lictor som slår klon i låret på en Cadian men där soldaten står kvar och skriker och skjuter som en galning. A la Rico i starship troopers!
he,he.... härligt att se att humorn är på samma nivå som för två veckor sen när jag kollade här senast 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
The biped biomass can't run if you disable it's knee - Hormagaunt Instructions manual §1cElevatorlake skrev:Aj, rätt i knät!
Väldigt bra idé! Sist i armyboxen, efter de här Hormagauntsen och 4 Genestealers, så ligger 3 warriors och väntar som belöning. En av dem ska minsann få fajtas med Rico!Flogger skrev:Väntar mig en warrior eller Lictor som slår klon i låret på en Cadian men där soldaten står kvar och skriker och skjuter som en galning. A la Rico i starship troopers!
Tack!Ismeno skrev:Love it!
Starship troopers referenser, det blir inte mycket bättre!L3go skrev:he,he.... härligt att se att humorn är på samma nivå som för två veckor sen när jag kollade här senast
Jag han minsann klart med 2 stycken idag, en bra söndag! (gött att vakna av att regnet smattrar mot rutan och att se hur det blåser på tvären, gick ju tyvärr inte att klippa gräset och rafsa ihop löv idag, målarväder!)
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
Gauntlet 100 - Dag 49
WIP: 1
Klara: 25 (14 Termagants, 4 Genestealers, 7 Hormagaunts)
25% klart! 25 gubbar på mindre än 2 månader, jag är fortsatt helnöjd!
Gubbar som suttit på sprön i ouppackade lådor i flera år. Inte längre.. Nu händer det!