Captains Corner
Re: Captains Corner
Nice!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- NilssonHarHund
Sådärja, nu passar den in i temat.
Ser jättebra ut. Imponerande att svänga över från ett helt annat tema, sätt att måla och modellstuk till detta.
Suveränt snygga hybrider. Gillar verkligen det grå-svarta färgschema med lilatonad hud!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Toppen! Tack för hjälpen!Röde skrev:Mycket bättre!
Ismeno skrev:Nice!
Tack!NilssonHarHund skrev:Sådärja, nu passar den in i temat.
Tack! Det är faktiskt väldigt roligt att byta både stil och färgskala. Jag fick köpa lite mera färg, det var glest bland de jordnära färgerna, pastell har jag däremot gott om!Nurgle skrev:Ser jättebra ut. Imponerande att svänga över från ett helt annat tema, sätt att måla och modellstuk till detta.
Tack!benmannen skrev:Suveränt snygga hybrider. Gillar verkligen det grå-svarta färgschema med lilatonad hud!
Jag ska bygga en matchande spelplan genom att bygga om en annan. Min vulkanplan var rolig, det var en galen idé jag ville förverkliga: Att bygga in en rökmaskin i en terrängbit och ha en rykande vulkan!
Den var dock ganska svårspelad och lyckades dra igång brandlarmet två gånger, så jag bestämde mig för att ändra på den! Stora vulkanen var redan i sektioner, så allt jag initialt behövde göra var att såga till och fixa en skiva som täcker den yta som övre halvan av vulkanen täckte innan.
Nu ska det dit lite gruvingångar och nog också lite räls och kanske en och annan vagn på rälsen, sen är den klar!

Ser väldigt lovande ut!
Tack!Grudge skrev:Ser väldigt lovande ut!
Ha!Röde skrev:Dimholt?
Jupp, Fear test för att för att röra sig inom 12" och dessutom dangerous terrain... 
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Förrutom för Rangers och Alver. De är inte rädda för mörkret!Röde skrev:Jupp, Fear test för att för att röra sig inom 12" och dessutom dangerous terrain...
De äter inte, sover inte och putsar definitivt inte bort smuts från fordon, kläder eller vapnen.
Därför så de ska också vara smutsiga, även om deras färger i grunden ska vara lila och benvita.
I det fysiska och psykiska stadiet så kommer det att passa att även de är bleka och har zombieögon, vilket då knyter ihop de båda styrkorna visuellt.
Jag har fått hem mina Mordians nu, imorgon ska jag måla upp en första testmodell av dem!

Familjefoto!
17 Neophyter, 1 Chimera, 1 Scout Sentinel, 1 Acolyte - Totalt 244 poäng!