Ja! Indiana Jones style
Captains Corner
Re: Captains Corner
Grymt!
Ja! Indiana Jones style
Ja! Indiana Jones style
-
Elevatorlake
Temple of genestealer cult 
Grymt jobb, jag älskar den kreativitet som finns i den här hobbyn och som det här projektet är ett perfekt exempel på!
Grymt jobb, jag älskar den kreativitet som finns i den här hobbyn och som det här projektet är ett perfekt exempel på!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
-
GeneralKriek
Mindblown! Nu vill man ju raida ungarnas lådor haha.. men har du limmat brädorna i mitten?
Husmor för Den Of Evil Stockholm
Vill köra turneringar men måste måla klart bara xD..
Vill köra turneringar men måste måla klart bara xD..
Tack alla!!

Jag blev så taggad på idén med en 5-manna räls-transport att jag tog tag i det innan nästa sektion räls!
Det ska såklart moddas en del och målas lite fränt, men grunden har jag här!
Open topped, fast, bara köra framåt eller bakåt på rälsen, upp till 5 gubbar på 25mm baser kan åka, AV10, 3HP.
Imorgon blir det räls igen!

Iambroborn skrev:En 5 manna trolley!!Ismeno skrev:Om du orkar; bygg nån maskin som använder rälsen. Vore nice.
Med specialregel att man kan boosta 12" längs med rälsen och även få skjuta snapp-skott när man står på den
Ismeno skrev:Riktigt läckert!
Som lambroborn föreslog; nån öppen dressin-historia kanske? Annars gruvvagnar á lá Indiana Jones?
Say no more..Nurgle skrev:Ja! Indiana Jones style

Jag blev så taggad på idén med en 5-manna räls-transport att jag tog tag i det innan nästa sektion räls!
Det ska såklart moddas en del och målas lite fränt, men grunden har jag här!
Open topped, fast, bara köra framåt eller bakåt på rälsen, upp till 5 gubbar på 25mm baser kan åka, AV10, 3HP.
Imorgon blir det räls igen!
Ja.. eller vad menar du?GeneralKriek skrev:.. men har du limmat brädorna i mitten?
-
Iambroborn
Hur ball som helst detta. Återigen ett bord som inte bara är trevligt att lägga ögonen på, utan också är riktigt spelbart. Du borde (pun intended) bygga spelbord på heltid!
- stormshaft
Übercoolt. 
Skulle också vilja ha lite järnväg att kriga över, ska kanske slakta ungarnas gamla brio-järnväg jag också.
Skulle också vilja ha lite järnväg att kriga över, ska kanske slakta ungarnas gamla brio-järnväg jag också.
Tack!! Oh ja! Vilket drömjobb det skulle vara.... Men himmel vilket pris jag skulle behöva ta för färdiga bord för att få ut en timlön som kan betala räkningarna....Ismeno skrev:Hur ball som helst detta. Återigen ett bord som inte bara är trevligt att lägga ögonen på, utan också är riktigt spelbart. Du borde (pun intended) bygga spelbord på heltid!
Tack! Bättre på ett spelbord än i ett förråd om de ändå inte leker med den längre...stormshaft skrev:Übercoolt.
Visst är de fina?Iambroborn skrev:Skrattade gott åt de fräna vagnarna
Gruvtågets lok klart nu! Inga avgasrör, det går på någon form av batteri, vi kan ju inte ha avgaser inne i gruvan!

Aaaahhh, hur sött som helst!