Vaknade tidigt så passade på att måla lite medansvar sambon fortfarande sover.
Han i stort sett bli klar med team leadern till ett av mina kill team innan hon vaknade.
Så med helgens turnering ur vägen så kan vi släppa chaos en stund och helt fokusera på grip riddarna.
Trots enorm ryggvärk satte jag mig i hobby rummet och jobbade lite (mest för att komma bort från sambons reality såpor...)
Medans några jump-pack torkade började jag fila på en helbrecht och emperors champion counts as och blev ganska nöjd med resultaten. Ska jobba lite mer med manteln när den stelnat helt.
Målade upp mina budget fenrisian wolves och la första lagrarna färg på en av griparna.
+ lite fler bättre bilder från assault marinerna från här om dagen.
Det var ett tag sedan det uppdaterades här, detta beror på att vi snart får tillökning i familjen och tydligen behöver spädbarn ett eget stort sovrum....
Detta har lätt till att vi har fått flytta hobbyrummet till ett avsevärt mycket mindre rum så jag fick kapa 25cmfrån mitt skrivbord och behövde bygga en ny hylla att ha prylar i men nu är det äntligen färdigt så det kanske börjar dyka upp orangea rymd mariner i tråden snart igen.
Snarare en man-crevasse men det funkar fint, tacksam att man kan ha ett ställe där allt står framme och inte ligger i massa lådor under sängen som när man bodde i lägenhet.