Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Fina Ma.k:s! Var hittar du dem, ebay?
Tack!
Hobbylink Japan. Räkna med att åka på tull, men ofta enda sättet att få tag på dem och blir i regel ändå billigare än Europeiska handlare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hobbylink Japan. Räkna med att åka på tull, men ofta enda sättet att få tag på dem och blir i regel ändå billigare än Europeiska handlare.
"And now for something completely different....."
Igår blev det en tur till Tattoo Meltdown i Trollhättan och möte med gammal polare och tatuerare av Guds nåde. 8 timmars smärta, men det var det lätt värt. (I alla fall såhär i efterhand.....)

Idag blir det en utflykt med den försakade familjen, men ska se om det inte kan bli lite hobbypyssel ock.
Fridens!
Igår blev det en tur till Tattoo Meltdown i Trollhättan och möte med gammal polare och tatuerare av Guds nåde. 8 timmars smärta, men det var det lätt värt. (I alla fall såhär i efterhand.....)

Idag blir det en utflykt med den försakade familjen, men ska se om det inte kan bli lite hobbypyssel ock.
Fridens!
-
Iambroborn
Hemma i mina hemtrakter! Nice firre. Blev sjukt bra 
-
Elevatorlake
Gundam är ju roligt men när blir det mer mechanicum? 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Så fort jag får ammobanden. Köpte dem av en snubbe här på forumet, men bara en hade band. Säljaren skulle fixa det, men ännu har de inte kommit. 
-
Elevatorlake
Ammoband?Ismeno skrev:Så fort jag får ammobanden. Köpte dem av en snubbe här på forumet, men bara en hade band. Säljaren skulle fixa det, men ännu har de inte kommit.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Som går mellan ammolådan och hvy boltern.Elevatorlake skrev:Ammoband?Ismeno skrev:Så fort jag får ammobanden. Köpte dem av en snubbe här på forumet, men bara en hade band. Säljaren skulle fixa det, men ännu har de inte kommit.