RUNE skrev:Det är lite en utmaning att få till blodstänk på en mörkröd figur men det funkar ju.

Blodstänk är också en form av vädring så det ser bra ut.
Hårstrået har jag banne mig aldrig testat men jag tycker också att det "sneda" ger lite dynamik till figuren.
Tack! Det går ju inte att ha World Eaters, och speciellt inte Berzerkers, utan blodstänk!
Blod på rustningen anses inte som smuts bland mina grabbar, tvärtom så är det bästa möjliga bling bling!
Bork Skullcrusher
Årets glaskanon! T4, W1 och 3+ save, MEN:
På chargen 4st S10 attacker och 1st S5 attack - och Berzerkers får slåss två gånger per fight phase!
Bork kan därmed veva fram 8st S10 attacker helt själv i en enda Fight phase, med AP-3 och D3 Damage.
Inte konstigt att Khorne är nöjd med honom så här långt!
Bork's Berzerkers
Nu ligger jag så här fantastiskt i fas som jag alltid velat göra om jag startade en ny armé!
Igår hämtade jag ut paketet på posten med nya grejer, vilket var nya codexen, lite färger och en Chaos Rhino.
Idag blev jag klar med nuvarande enhet, så Rhinon ska jag unboxa och börja bygga ihop imorgon!
Något mer har jag inte, utöver resterna i Berzerkerboxen, som skulle kunna bli fler gubbar med lite vapen adderade, men de flyttar över till Bitzboxen.
En enda omålad modell, vilken jag börjar på imorgon.
Living the Dream!