Captains Corner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Kaptenen

Re: 4000p Tyranids

Inlägg av Kaptenen »

Röde skrev:Zoanthropen är jättesöt.
Lottomannen skrev:Ravernern var cool, Zoantropen var söt. Warriorn ser ut som en fyraåring som räcker ut tungan :lol:
Tack! (Men jag tycker såklart att alla mina barn är söta :wub: )
Ismeno skrev:+1 ser ut som nåt från Ghostbusters!
Hahaha!! :D Sant, han delar anatomi med Slimer, eller vad den gröna saken hette. Kvalitétsfilm!

Projekt 4000p Tyranider 2013

OOP Tyranid Warrior

Andra versionen som släpptes av en Tyranid Warrior, jag tror den kom till 3rd ed. av spelet.
Den ser lite udda ut men passar ändå hyfsat in bland sina nyare vänner. Jag kunde gjort vapnet i en annan färg för att smälta in mer, men en Venom Cannon tycker jag ska sticka ut från Deathspitters och på en gammal modell är det ganska passande med Old-school pastellfärgsmålning. :)

PHOTOBUCKET :cry:

En Tyranid Warrior kostar 30p och Venom Cannon 15p, så 45 poäng till klara!
Nu har jag Totalt 3363 poäng färdiga, 637p kvar till målet.

Nästa gubbe på tur är Ravenern från förra posten.
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 20 gånger.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Projekt 4000p Tyranider 2013

OOP Ravener

Ytterligare en gammal goding klar nu ikväll.

Med de 35p han kostar är jag uppe i Totalt 3398 poäng målat under året och jag har därmed 602 poäng kvar till de 4000 poäng jag siktar på.
Imorgon och 9 dagar fram kommer jag att vara bortrest så då blir det inget målat. (London baby yeah! Barnen blir kvar hemma hos mormor, jag och sambon ska se Arsenal-Stoke och Les Miserables och ha allmänt mysigt i min favoritstad)
Väl hemma igen har jag nästan prick 3 månader på mig att få ihop de sista 600 poängen, det ska jag klara!
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 20 gånger.

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Snyggt! 600p fixar du lätt, du har ju gjort i snitt ca 377p/månad. :P

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Tack! :D
Sant, men första 2500 poängen var ommålning och renovering av tidigare ganska färdigmålade, där gick det lite snabbare.
Men nog fasen ska jag klara det, jag får hålla mig ifrån Gaunts och annat <10p styck resten av året bara!

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Arsenal-Stoke?

Jag hatar dig... :evil: :cry: Eller är avundsjuk på dig, snarare.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Halvar

Inlägg av Halvar »

Serpent skrev:Arsenal-Stoke?

Jag hatar dig... :evil: :cry: Eller är avundsjuk på dig, snarare.
det enda jag tänker på då är Shawcross. finns matcher man blir mer avundsjuk på.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Arsenal-Stoke, Jepp det finns bättre matcher.
Men jag vill inte lägga en hel hink pengar på en resa och se 0-0 mot City, eller hemska tanke, en förlust. Jag vill ha upplevelsen av att vara en del av 60.000 som jublar över att Arsenal gör mål!
Inte för att det är garanterad seger mot Stoke, men sannolikheten är större än mot en del andra lag. :)
Och som grädde på moset i år så får jag se Özils hemmapremiär, det trodde jag inte när jag köpte biljetterna i somras! :mrgreen:

Tillbaka till 40k: Jag har med mig min Carnifex, mitt mål är att övertala snubbarna på GW Oxford Street att han ska få bo några dagar i deras displayskåp, det skulle vara superkul att ha haft en modell på visning där!
Jag kanske får ett blankt nej, men jag kommer att försöka. :D

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Din grej att ta med dina insekter på semester är väldigt charmig, hoppas vi på bildbevis sen.
Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

katzenjammer skrev:Din grej att ta med dina insekter på semester är väldigt charmig, hoppas vi på bildbevis sen.
:D
Absolut!

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Jag vill se en termagaunt på mittfältet :)
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Skriv svar